• Om nog maar eens een schooltopic te openen ;D
    Er zit een gast in ons klas die alleen Engels kan, en GEEN woord Nederlands. Hij komt uit Turkije en zijn naam is heel maf, maar we mogen 'm Cha Cha noemen ofzo ;D
    Ik vind dat wel leuk want dan kunnen we allen ons Engels wat meer gebruiken. Tot nu toe heb ik nog niet veel tegen dat gast gezegd, maar oké ;D
    Ander minder leuk nieuws is; mijn school is officieel de zieligste ter wereld want er komen NOOIT leuke jongens in onze klas >_< alleen engerds en sukkels met roze tshirts ;s
    Tsss..

    [ bericht aangepast op 1 sep 2009 - 19:38 ]


    You're a Dickhead - Nothing Personal.

    Mijn school is leuke-jongens-loos, serieus.
    Ofja, behalve die ene wat ik de 5e zit dan x.x

    bij zit het genre leuke jongens in de 5e/6e met andere woorden die ze je toch nooit.. :/


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik heb een jongen uit mijn klas [uitwisselingsstudent] en die komt uit Thailand en zijn roepnaam is Kong.
    Ze hebben ons verboden om Engels tegen hem te praten omdat hij Nederlands moet leren ><

    [ bericht aangepast op 1 sep 2009 - 19:59 ]


    You're a star in heaven.

    Pernicious schreef:
    Ik heb een jongen uit mijn klas [uitwisselingsstudent] en die komt uit Thailand en zijn roepnaam is Kong.
    Ze hebben ons verboden om Engels tegen hem te praten omdat hij Nederlands moet leren ><

    Dat vind ik best wreed o.o

    Wees blij dat je jongens hebt, mijn klas bevat geen één enkele jongens. Zelf niet eens een travestiet. ><
    En daar baal ik nu wel van, want jongens vind ik stiekem veel leuker om mee om te gaan dan meisjes. ;x


    You'll never dream alone. <3

    xDREIST schreef:
    (...)
    Dat vind ik best wreed o.o


    Echt waar!
    Ik vind het juist fijn om Engels te praten ><


    You're a star in heaven.

    Gelukkig heb je mij nog om te bellen. :Y)
    En ik jou. <3


    You're a Dickhead - Nothing Personal.

    Ej, dat was grappig, was ik dat van jou aan het lezen, ik zat net aan die Chacha en op tv zeggen ze net net hetzelfde! Shasha van familie! ghaha (nerd)


    Some people make the world special just by being in it

    Op mijn school zitten de knapste jongens maar ze zijn ook de gemeenste.

    En ik had leuke jongen op school.
    Maar toch gelukkig is 'ie weg, jeweetwel. :'D


    You're a Dickhead - Nothing Personal.

    weeetje. volgens mij heeft niemand leuke jongens in de klas. ik ook niet. O.o ik heb maar een klas van 17 man. superklein, dus ook kleine kans dat er leuke jongens inzitten.
    maarem. hebben ze bij jou op school helemaal geen leuke jongens dan ? :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    xd
    ik moest wel ff lagge toen je zei dat je hem Cha Cha mag noeme. xd
    lol


    --

    Cha Cha, is echt zo'n naam voor een chihuahua.
    Roflmao, lol :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    Bij ons in school zijn er véél meer meisjes dan jongens, wat ook niet echt leuk is. Bij ons zitten er nu nog maar 2 jongens in onze klas.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Trafficlight schreef:
    weeetje. volgens mij heeft niemand leuke jongens in de klas. ik ook niet. O.o ik heb maar een klas van 17 man. superklein, dus ook kleine kans dat er leuke jongens inzitten.
    maarem. hebben ze bij jou op school helemaal geen leuke jongens dan ? :o

    Wij zijn ook met 17. En de leuke jongens bij ons zijn Thybo en Jelle, maarjaaa die zijn gewoon leuk, niet leukleuk :X


    You're a Dickhead - Nothing Personal.