• Goed.
    Ik ga jullie iets vertellen, wat mij echt is overkomen.
    Ik moest vandaag naar school - zoals al een hele week lang. Ik had eerste uur uitval, dus dat begon al goed. Dácht ik. Fout, of half. We hadden korfee, of hoe je dat ik kakkerlak' naam ook mag schrijven. - schrapt een stukje - We komen aan bij de grote pauze. Pauze van 30 minutjes. Ik stond zo bij een bankje, samen met ons groepje, zeg maar. Staat er zo'n knapding naast mij, ennn die heb ik al vaker gezien ~ hij is heel knap. Iemand had dus zo'n LG Cooookie, en dan moet je dobbelstenen schudden. Zegmaar. Dus ik helemaal met mijn arm bewegen, en had ik 5 gegooit. Dat wist zo wat heel het schoolplein. Kijk ik opzij, kijkt die lekkere jongen naar mij, en gaattie lachen :$ Nou, ik hoefde gelijk niet meer te eten. Toen, na de pauze moesten we korfeën. Meestal duurt dat een grote 10 minutjes, maar bij ons liep het ietsjes uit...
    Ik begon met prikken, zegt opeens zo'n jongen 'Hoi.' Dus ik Hoi terug mompelen. Zegt die ander 'Hoi Barbara.' 'Hoe weet jij mijn naam?' 'Wie weet jou naam nou niet?' Even bleef het stil. 'Ik bekijk dagelijks je hyves profiel, zullen we is een keer chillen?' Toen dacht ik echt, 'Juist.' Dus ik ja knikken. Ging toch nooit gebeuren 8D
    Daarna kwam mijn old-crush aanlopen, met zo'n elektroshok ding. Die had ik dus al gezegt, dus ik zo 'Jordan, ga iemand anders pesten' Trapt mijn vriendin erin! Jongeh, ik ging out.
    Korfee was gedaan, en toen gingen wij terug naar de les - die al bijna gedaan was, wat wij dus helemaaal niet doorhadden! Moesten wij een te laat briefje halen. Ik had er echt de pest in, want morgen hebben wij eerste 2 uur vrij. Dus ik naar mijn afdelingsleidster stappen, 'Ja, zeg maar tegen de congerige ~whatever~ dat jullie je mogen melden om half 10.' Ik helemaal blij. En toen ging ik naar Renée, zeiknat, en toen hadden we dikke lol en gingen we een patat je eten.
    En toen ging ik heeeeeeel snel naar het dorp fietsen, want ik wou gratis mascara ~ tegen inruiling van andere mascara, sta ik in de rij... BEN IK DIE HELE ANDERE MASCARA VERGETEN! dus ik doorrennen naar de scapino en gymschoenen halen. Ik ben echt een oen.

    Dat was mijn levens verhaal. 8D

    ocherm ö
    Wat een schooldag hee ._.

    wauw
    jou levensverhaal is cool Barbarapapa


    We can only learn to love by loving.

    danku.
    dit was ook de enige dag dat ik iets leuks meemaakte :Y)