• Op zich vind ik mijn klas best wel chill, ken ook al een paar mensjes enzo. Vandaag hebben we de schoolfoto gemaakt ^^ en dingentjes besproken. Maar nou gaan we morgen survivalen in een polder --' x]. En hoe was jullie 1e school dag?

[ bericht aangepast op 1 sep 2009 - 13:23 ]

Ik zit nog in dezelfde klas :) Met een heel deel nieuwe kinders. Maar ik heb wel chille leerkrachten :D

So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

mijn eerste schooldag heb ik gemist xD ^^

Your Butt is Mine!

Ik ben het nu al terug beu xD Ons uurrooster is kaka en ik heb nu al huiswerk T-T

Frankly my dear, I don't give a damn.

Ik ken niemand van mijn klas =(

keep on tryin' to win, even if you lose.

vet relaxt, ik heb 1 uur op school gezeten 8D ik ken de helft al, dus ja. en ik zit dus bij een afgaan en een pool in de klas -hebiknietstegenhooro.o-, omdat wij op school sinds dit jaar een schakelklas hebben, en dat betekend dat wij allemaal buitenlanders in de school hebben lopen -west europa, afrika, azie etc-

Destroy what destroys you.

Wij lagen direct in een deuk XD
    Het was zo pauze en wij hadden dat nii door wij met een groepje van 6 naar dat lokaal 5 minuten later nog niemand dus wij naar andere lokaal lopen opeens maakte een meisje een opmerking is het niet toevallig pauze XD???
    EN na de pauze wat blijkt ? De les viel uit XD DUs wij vroeg uit

RIP Michael Jackson King of Pop

Ik ga niet naar school,
    want ik heb besloten om midden-jury te doen.
    Heb vandaag een grote envelope gekregen met daarin mijn toelating en info over mijn taalexamens (Nederlands, Engels en Frans)
    + een bundeltje over mijn boekbespreking.

90020190

wy gingen zwemmen 0.o een estafette ofzo in het water :S was echt saai en daarna moesten we 'gezamenlijk' eten klaarmaken :8

T O K I O H O T E L < 3

JobForaNiels schreef:
    mijn eerste scholdag woord crap O_0 omdat ik dus met de zelfde kut mensjes in de klas zit als vorg jaar omg dat suckt zwaar hard

vraag of je over geplaatst mag worden? :X

rOOw schreef:
    Ik ken niemand van mijn klas =(

Ik dus ook niet en dat is zwaar klote. x_x

Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

Confused schreef:
    (...)
    Chill :]

Lees ik daar mijn naam? :]

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

Kga ook nog ni naar school omdat ik in een crisis zit en niets weet!

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

Ik moest vandaag mn boeken halen en dat is echt te veel O.o gelukkig hoef ik niet álles elke dag mee te neemn, en het was wel oké.
    Er zit een nieuwe jongen in de klas en rond volgende week komt er ook een Portugees meisje bij, maar die was er niet, want d'r vader heeft kanker dus is ze vannacht terug naar Portugal gevlogen om bij d'r vader te blijven tot 'ie sterft en dan gaat ze natuurlijk naar zn begrafenis. Dus zij komt wss volgende week pas.
    En uhm... was mn agenda en etui vergeten x)

If I die young, send me away with the words of a lovesong.

Hopeless schreef:
    Ik moest vandaag mn boeken halen en dat is echt te veel O.o gelukkig hoef ik niet álles elke dag mee te neemn, en het was wel oké.
    Er zit een nieuwe jongen in de klas en rond volgende week komt er ook een Portugees meisje bij, maar die was er niet, want d'r vader heeft kanker dus is ze vannacht terug naar Portugal gevlogen om bij d'r vader te blijven tot 'ie sterft en dan gaat ze natuurlijk naar zn begrafenis. Dus zij komt wss volgende week pas.
    En uhm... was mn agenda en etui vergeten x)

Ja, ik ook. :X

Was vergeten dat je op school ook echt meer dan een iPod en gsm nodig hebt. :X