• Ja, ik krijg een nieuwe hockeystick. Ik had begin dit jaar een nieuwe gekregen maar die heb ik kapot geslagen, najha hij scheurt helemaal in, en dat is niet goed. Nu moet ik dus een nieuwe maar mijn mama denkt dat ik mijn stick expres kapot heb gemaakt om haar in de kosten te jagen. Like, HALLO! Hoe kan ik een kunstofstick expres kapot slaan? Dan moet ik dus de heletijd met dat ding op de grond hebben lopen gooien, wat is dus niet doe, omdat ik deze stick redelijk fijn vond. Maar goed. Ik wil dus misschien een adidas stick, een helemaal zwarte of eentje met rood. Of ik ga voor TK.

    TK stick.
    Adidas zwart.
    Adidas zwart met rood.

    Welke zouden jullie kiezen, en thja... je mag ook op de prijs letten. Want omdat ons ma dus denkt dat ik hem zelf gesloopt heb moet ik de helft zelf betalen...


    Edit!
    Ik heb er een, en wel deze! Ik ben er super blij mee, ik zal zo een foto maken ofzo^^

    [ bericht aangepast op 1 sep 2009 - 19:32 ]


    -

    Die dingen zijn duuuuur O.O Maar ik zou voor de bovenste gaan.


    Your make-up is terrible

    Ze zijn idd duur, deze zijn nog vrij goedkoop zeg maar. Je hebt er van 300 euries XD


    -

    De tweede :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    De tweede ^^
    Zoiets doe je idd niet expres, ik vind het al knap dat je überhaupt een kunststof stick kapot hebt weten te krijgen O.O


    I clicked my heels and wished for you.

    de 1e


    mijn bf heeft een zwart-witgeblokte =3

    whaha

    en damn die krengen zijn echt duur ;x


    We can only learn to love by loving.

    De eerste (: En ze zijn inderdaad duur oO Nou ja, als je deze sport wil beoefenen, mag dat wel eens ^^ Vele sporten zijn duur, dus dat maakt niet zo veel uit (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    de eerste ^^ en ik neem aan dat het gewoon op het gras is =D


    I'm your biggest night mare

    Zwart met rood. <3


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    De eerste :'D


    -

    Ik heb er een! Ik ben vanmiddag in Breda geweest om hem te gaan halen. Dit isd hem, hij koste 100 euro en ziet er vele malen mooier uit in het echt dan op het plaatje. Ik heb er ook zwarte tape omheen voor de grip op de bal en omdat het er eigenlijk best mooi uit ziet.

    What do you think?!:Y)


    -