• jamjam (nerd)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik wacht wel. x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Hoi!.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Fortune schreef:
    Hoi!.

    Allusgoed?


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Joa, met jou?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Toen we daar heen reden was het echt druk op de weg.. maar we stonden uit eindelijk maar 10 minuten in de file.. dus dat viel mee..

    We kwamen daar rond 10 uur aan, ik moest al om 7 uur opstaan en we vertrokken al om half 9 :o

    Maar, het was dus de hele ochtend droog en toen rond 2 uur begon het hard te regenen, maar het leuke was dat we toen net in een water atractie zaten..x'D hihi, =']

    Maaar na een kwartiertje hielt het gelukkig weer op en toen gingen we dus weer verder..x'D
    Ik ben 1x misselijk geweest van achtbanen omdat ik toen daarvoor al in 3 andere geweest was..x'D maar het was veet:Y)

    En mijn zusje was dus helemaal gek geworden op een achtbaan waar zij dus in was geweest, en dan de aller eerste keer.., en toen wou ze daar steeds in..x'D dat was ech grappig.x'D

    en op de terug weg gingen we even eten bij de Mac en daarna kwam ik thuis :Y)

    -zo lang genoeg? x'D-

    hooi n_n

    helloo =3


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ja, zeker lang genoeg. Damn, ik wou dat ik ook nog eens naar een pretpark ging.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Naoom!.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    naoomerd, i like your picture! =)

    Fortune schreef:
    Joa, met jou?

    Gaatwel

    4500 ;]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Fortune schreef:
    Ja, zeker lang genoeg. Damn, ik wou dat ik ook nog eens naar een pretpark ging.

    wij gingen voor mijn zusjes verjaardag *jongste x'D*

    Whipple schreef:
    (...)
    wij gingen voor mijn zusjes verjaardag *jongste x'D*


    Wanneer was ze jarig?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Fortune schreef:
    (...)

    Wanneer was ze jarig?

    in januari..x'D

    maar we hadden nooit tijd om te gaan, en ze wist niet naar welke ze wou.. dus toen hebben we samen besloten en gingen we naar Walibi World :Y)

    Whipple schreef:
    naoomerd, i like your picture! =)

    dankjewelll =)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.