• Schandalig !

    geen enkel ander woord te vinden voor de uitspraken van die 'jury'

    hoe kunnen ze het in hun hoofd halen , die ietwat gezettere mensen af te kraken! Emotieloos is het! Net het geval bij Beth Dito van The gossip. Mensen zijn ziekelijk als het op gewicht of figuur aankomt!

    Het is niet dat je een paar killo's minder weegt dat je beter zingt , dat slaat op niks! En dat terwijl we het 'ideaalbeeld' van annorexia patienten moeten doorbreken !

    Wordt eens volwassen!


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Troglodyte schreef:
    Ik vind het wel discriminatie maar langs de andere kant is het toch normaal dat ze er dikke mensen niet inlaten?


    omdat ?

    90% van de doorgelaten meisjes zijn blond en slank! Hun zangcapaciteiten .. daar wordt niet naartoe gekeken. Dan klagen ze dat jonge meisjes altijd willen vermageren & dat het aantal anno's stijgt

    waarom? Daar blijven we natuurlijk achter gissen -.-

    [ bericht aangepast op 31 aug 2009 - 21:04 ]


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Suppressed schreef:
    Ja, man. Er kwam zo een vrouw binnen, en die kut Fransman meteen: 'Je bent niet het type.' ZE HAD NOG NIET EENS GEZONGEN!
    What the fuck, denk ik dan --'


    ja die fransman '-- da's echt ne lul (:
    dat die eerst nederlands leert praten ...


    He kissed my lips , i taste your mouth <3

    ok ze reageren soms vreselijk , maar sommige mensen kunnen echt wel niet zingen daarzo '--


    He kissed my lips , i taste your mouth <3

    En gelijk heb je! Ik vind ook dat ze de deelnemers niet mogen uitlachen! Soms lachen ze de mensen gewoon uit, dat is onrespectvol.


    Let's do this poo

    Och weetje, mensen die wat dikker zijn, die komen misschien in Hairspray, of in kinderfilms, maar dingen als echte showbizz moeten ze niet proberen. Weetje, het klinkt lullig, maar daar zijn ze niet geschikt voor. Ze worden toch wel afgewezen, en alhoewel het aan het veranderen is, wil niemand dikke mensen. Zo is het nou eenmaal.

    En niet zeggen dat is racistisch ben, want ik ben ZELF dik. [1.67, 83 kilo. Dus ja, ik ben dik.]


    Life is hard and then we die

    ik vind dat ook stom ze mogen niet te dik zijn ze mogen niet te oud zijn niet te jong ze moeten er mooi uit zien goed kunnen zingen .... wat verweachten ze wel niet van die mensen...


    Life up to your own espectations

    Ik vind het een belachelijk programma.


    Happiness hit her like a train on a track

    weetje ik vind dat ze geen Nederlanders er mochten bij zetten, want dan klinkt da zo raar, me een vlaamse ga da beter klinken (geen belediging hoor) Anders heb de er zo'n accent tussen :S


    Keep calm and love Zayn Malik =)