• Heey, ik wil graag een neuspiercing, maar dat mag niet van me ma. En zeggen dat anderen dat wel mogen van mijn leeftijd (ik ben 15) helpt niet, want daar trapt ze niet in... Dus ik wou graag weten of jullie ook zo'n soort probleempje hebben thuis en als iemand weet wat ik zou kunnen doen om het toch wel te mogen. :Y)


    Second star on the right and straight on till morning

    nog een jaartje wachten, volgens mij heb je dan geen toestemming meer nodig.


    -

    ik weet niet, ik heb der zelf 1 in mijn neus gekregen voor me 15de verjaardag :P

    oh ja :'D ik denk dat ze het er zou uittrekken ofzo als ik er een liet zetten :'D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Nou, ik zou gwn wachten tot je 16 bent, want dan kan je gewoon zelf gaan.
    Want ik wil een lippiercing, en ik ben 14. Ik moet ook wachten tot ik 16 ben..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik wil een lippiercing, maar dat mag ik ook niet. Ik mag wel een navelpiercing en overal anders, behalve in mijn gezicht > <


    Some people make the world special just by being in it

    Ik zit met hetzelfde probleem.
    Sorry. :X


    Let the Night embrace you

    Treasury schreef:
    nog een jaartje wachten, volgens mij heb je dan geen toestemming meer nodig.

    Dan schoppen mijn ouders me het huis uit, ghaha. Of trekken ze het er gewoon uit > <


    Some people make the world special just by being in it

    Ik wil ook een piercing [Ben 14 jaar]. Van me moeder mag ik hem maar het gaat niet door omdat me vader het niet toelaat. Ik ga vragen of ik hem voor me volgende verjaardag mag.

    Deze piercing wil ik: Monroe Piercing

    Meadow schreef:
    Ik zit met hetzelfde probleem.
    Sorry. :X

    Welke piercing wil je?

    Ik heb al verschillende piercings gehad en heb ook een neuspiercing. Ik wilde deze allemaal ook al vanaf mijn 13e ofzo, maar ik heb moeten wachten tot mijn 18e omdat het gewoon echt niet eerder mocht. Als het echt niet, dan zit er niks anders op dan te wachten. Misschien denk je er over een paar jaar zelfs wel heel anders over en had je misschien wel spijt gehad. Je kunt een neuspiercing er wel zo uittrekken dat klopt, en dan groeit het zo dicht. Maar als het verkeerd gepierced of geschoten word kan het heel veel schade aan je neusschot aanbrengen. Dus als je hem al laat zetten ga dan wel naar een goede piershop :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    @FCxUTRECHT: Lip en als het niet teveel zeer doet, Snakebites. ^^


    Let the Night embrace you

    Ik mocht wel een neuspiercing, en ook tepelpiercing -.- Maar voor de rest mag ik ook geen facialpiercings, daar vind mijn moeder me nog te jong voor (ik word 17 over een paar dagen, en ik wil hem al 3 jaar) Dus als ik 18 word mag het. En ik vind het ook wel logisch, mijn moeder is gewoon bang dat ik dan geen goede baan krijg, en als ik hem niet meer wil een litteken krijg. Ik mocht wel meteen een navelpiercing.


    Your make-up is terrible

    Alysse schreef:
    Ik wil een lippiercing, maar dat mag ik ook niet. Ik mag wel een navelpiercing en overal anders, behalve in mijn gezicht > <

    overal anders klinkt nogal vies, tanyaa :X


    -

    Treasury schreef:
    (...)
    overal anders klinkt nogal vies, tanyaa :X

    Mnee,
    ik wil al jaren een tepelpiercing, :9~


    Some people make the world special just by being in it

    Ik wil geen piercings dusja. (cat)