• Ik was zojuist op het internet wat aan het rondsurfen achter nieuwtjes.. en toen zag ik deze foto's .

    Is Tom zijn audi nu ineens zwart? Volgens mij wel, of wel ben ik kleurenblind aan het worden.. x)

    Ik weet niet of er hier al een topic over was.. zowel, mag er een slotje op (:

    [ bericht aangepast op 31 aug 2009 - 13:08 ]

    hij heeft weer een nieuwe auto :P en Bill ook

    Misschien ligt het aan de schaduwen?
    Maar hij was toch donkergrijs, of ben ik nou gek? ._.

    xDREIST schreef:
    Misschien ligt het aan de schaduwen?
    Maar hij was toch donkergrijs, of ben ik nou gek? ._.


    Dat dacht ik ook eerst.. ik ben gek aan het worden x)

    ach donkergrijs of zwart het blijft a nice car ^-^


    But love's a malady without cure

    AlmostHappy schreef:
    (...)

    Dat dacht ik ook eerst.. ik ben gek aan het worden x)

    Oke, ik dacht dacht al ._.
    En het lijkt me sterk dat hij er 2 van heeft, dus ik denk dat het aan de lichtinval/schaduwen ligt...

    RoyalBlood schreef:
    ach donkergrijs of zwart het blijft a nice car ^-^


    Everyone smiles in the same language.

    ik zou niet weten welke kleur die auto heeft/had/zalhebben x'D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ze hebben de oude volgens mijn inmiddels alweer ingewisseld voor nieuwe bij de automaatschappij. Ze hebben daar zeg maar een contract. Voor een bepaalde tijd reiden ze (met grote korting) in een auto rond en naar een jaar ofzo krijgen ze dan weer een nieuwer model, zodat ze reclame maken voor de auto, het merk en de dealer.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Ze hebben de oude volgens mijn inmiddels alweer ingewisseld voor nieuwe bij de automaatschappij. Ze hebben daar zeg maar een contract. Voor een bepaalde tijd reiden ze (met grote korting) in een auto rond en naar een jaar ofzo krijgen ze dan weer een nieuwer model, zodat ze reclame maken voor de auto, het merk en de dealer.


    Ooh ik ben slim! x)
    Dat dacht ik ook al.. en ik zei het nog tegen een vriendin, dat het waarschijnlijk zoiets zou zijn.. xp

    Heeft hij een nieuwe auto??
    Waar is zijn caddilac gebleven?

    die caddilac had ie toch al een tijdje niet meer? Toen met bill's neue haare hadden ze al een audi, dacht ik..


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Oke ik wil zien:P Ik wil ook zoo een contract alleen ik gaat me auto later nitro geven :D


    Some angels have no wings.

    DOES IT REALLY FUCKING MATTER?
    Kom op jongens, het is máár een auto.


    Life is hard and then we die

    Micayah schreef:
    Heeft hij een nieuwe auto??
    Waar is zijn caddilac gebleven?


    Die heeft hij al een lange tijd geleden ingeruild voor een Audi, maar die was kleiner dan deze auto dus ik gok erop dat hij een nieuwe heeft met de reden, zoals Kirsten al zei.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    New cars?


    ok