• De stelling van vandaag luidt:
    De muziek van tegenwoordig focust zich (mede door talentenshows als Idols en X-factor) teveel op het zingen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    tuurlijk niet


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Mee eens.

    er komen te veel nieuwe artiesten die echt niet kunnen zingen. -en dat komt voornamelijk door sommige muziekwedstrijddingen ofzo zoals Idols & X-factor. Kijk, die Lisa, die gewonnen heeft bij X-factor dit jaar, kan geweldig zingen, maar Jim -1e jaar Idols- heeft echt een kutstem, vind ik x;


    Destroy what destroys you.

    eens

    [ bericht aangepast op 31 aug 2009 - 13:26 ]


    Everyone smiles in the same language.

    ik heb niet zo veel verstant van muziek maar ik vind wel dat er aan bijde evenveel aandacht besteed zou moeten worden.


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Eensch, behalve in de hardcore maar daar zit geen stemgeluid in meestal. De metal/rock/pop focuste zich in de 70's en 80's op een hele band. In de 90's werd dat al minder (Door o.a. Nirvana) En nu zie je vooral populaire artiesten ipv bands/groepen, en dus vooral populair en veel stemgeluid.
    En ik vind het jammer, want er zijn nog steeds veel instrumentale dudes met veel potentie die bijna niemand kent (Joe Satritani, Steve Vai) Terwijl Jimi Hendrix en Eric Clapton in de 60's/70's razend populair waren.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Eens , Instrumentaal is bijna helemaal verdwenen en dat is heeel erg jammer .


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    Ik snap het niet zo goed.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Q schreef:
    Ja en nee..
    Maar, ik vind tegenwoordig weinig liedjes een goede stem hebben. Niet perse omdat ze vals zingen, maar gewoon omdat de stem niet in het genre past :S


    mee eens maar ik vind ook dat er veel voor gitar hero wordt gemaakt ik vind het niet zo erg maar tog ik zou wel eens een vrouw/man met een super stem willen horen en een goede style er bij :P


    you were born original don't die as a copy

    kvind dat door die programma steeds meer
    denken dat ze een kans maken
    zie najib amhali om te begrijpen


    Everyone Hase A Darkside

    DarkangelxTH schreef:
    kvind dat door die programma steeds meer
    denken dat ze een kans maken
    zie najib amhali idols om te begrijpen


    Everyone Hase A Darkside

    Het hoort eigenlijk zo te zijn, maar dat is het toch totaal niet? Zoals groepen die niks anders doen dan schreeuwen, is dat zingen? My ass.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2009 - 0:57 ]

    Stemgeluid
    Instrumentegeluid +
    Muziek/Song

    De stem en klanken van een instrument vormen samen de muziek. Dat vind ik echt muziek. Het moet voor mij echt uit deze 2elementen bestaan!:P
    En hoe kan je zingen zonder muziek?:P

    Ja en nee.
    Om de redenen die hier al vermeld staan.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    True... muziek zonder stem wordt vaak onterecht vergeten.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik vind dat ze daar juist op moeten focussen.
    Muziek is zingen vind ik, ik bedoel je mag er nog zo mooi uitzien als je wilt, als je niet kunt zingen zal je toch geen succes hebben (in mijn ogen).


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]