• 1 2 3... Start. (cat)
    dit beginding is stom ><

    Whipple schreef:
    (...)

    idd.. maar volgens mij ligt dat bij jongens anders.. denk ik..:x
    meisjes mogen toch wel eens huilen? jongens zogenaamd niet.. alleen maar omdat die dan zielig zijn..

    Nja, dat gaat voor ons dan denk ik niet op. Ik heb Jeroen namelijk allang zien huilen. :] Maar zijn probleem is dat ie geen nee kan zeggen. Dat is echt zijn probleem. Tegen mij durft ie het nu wel omdat ik dat ook echt wil. Anders dan zegt ie z'n eigen mening niet weet je. Maar tegen zijn vrienden zegt ie haast nooit nee. :8


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    Wow, wat heb ik weer een leuk onderwerp aangesneden, zeg. Drugs. Well done, Naooom. :8

    ach, wat maakt het uit.. het is toch niet iets om over te zwijgen? *niet dat je er altijd over hoeft te praten ofzo.. maar gewoon dat je er ook wel eens over mag praten..*

    Whipple schreef:
    (...)
    je wil gewoon niet dat hij dat vaker gaat doen toch? dat zou ik ook willen..
    -dat hij ophoud-

    Ja, dat is precies wat ik wil. Hesley heeft haar vriend ook laten kiezen. (Hes is een vriendin van mij) Ze had hem laten kiezen tussen roken en haar. Hij koos voor haar. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Whipple schreef:
    (...)
    ach, wat maakt het uit.. het is toch niet iets om over te zwijgen? *niet dat je er altijd over hoeft te praten ofzo.. maar gewoon dat je er ook wel eens over mag praten..*

    Soms is het goed, ja. Ik vind het ook wel fijn om er even over te praten moet ik zeggen. :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    (...)
    Ja, dat is precies wat ik wil. Hesley heeft haar vriend ook laten kiezen. (Hes is een vriendin van mij) Ze had hem laten kiezen tussen roken en haar. Hij koos voor haar. :')

    Goed van hem.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    LoveForTom schreef:
    (...)
    Goed van hem.

    Ja, vind ik ook! Het zegt toch wel wat dan over zijn gevoelens vind ik. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    (...)
    Nja, dat gaat voor ons dan denk ik niet op. Ik heb Jeroen namelijk allang zien huilen. :] Maar zijn probleem is dat ie geen nee kan zeggen. Dat is echt zijn probleem. Tegen mij durft ie het nu wel omdat ik dat ook echt wil. Anders dan zegt ie z'n eigen mening niet weet je. Maar tegen zijn vrienden zegt ie haast nooit nee. :8
    naja.. in mijn klas doen ze daar zo kinderachtig over.. :x dan mag een meisje gerust wel eens huilen als ze een goede reden heeft en een jongen echt nieet.. zo dom..

    aber.. ik moest glimlachen toen ik las dat hij al een keer gehuild had, dat moest ik op de een of andere manier..:x

    maar leer hem dan nee te zeggen...maar dan lijk je net zij moeder...;x

    Trafficlight schreef:
    (...)
    Ja, dat is precies wat ik wil. Hesley heeft haar vriend ook laten kiezen. (Hes is een vriendin van mij) Ze had hem laten kiezen tussen roken en haar. Hij koos voor haar. :')

    dat is lief n_n

    Trafficlight schreef:
    (...)
    Soms is het goed, ja. Ik vind het ook wel fijn om er even over te praten moet ik zeggen. :X

    ik vond het toen straks ook wel fijn.. ;$

    en raad eens: mijn moeder kwam thuis en idd kregen we weer dezelfde preek.. >.<

    Trafficlight schreef:
    (...)
    Ja, vind ik ook! Het zegt toch wel wat dan over zijn gevoelens vind ik. :')

    zeker van wel :Y)

    Whipple schreef:
    (...)naja.. in mijn klas doen ze daar zo kinderachtig over.. :x dan mag een meisje gerust wel eens huilen als ze een goede reden heeft en een jongen echt nieet.. zo dom..

    aber.. ik moest glimlachen toen ik las dat hij al een keer gehuild had, dat moest ik op de een of andere manier..:x

    maar leer hem dan nee te zeggen...maar dan lijk je net zij moeder...;x

    Dat vind ik onzin. Een jongen heeft toch ook gevoelens ? O.o En soms moet dat er ook uit, net zoals bij meisjes. Stom van je klas. :')
    Maar toen waren we samen aan het huilen, dus het maakte eventjes helemaal niets uit. Hij vond zichzelf wel een watje, wat helemaal niet hoefde, maargoed. :')
    Maar ik voelde me vanmiddag al een beetje z'n moeder en ik voelde me echt een zeikerd. Maargoed, het moest gezegd worden. Echt hoor. Ik heb zo'n hekel aan drugs en alle vagen fratsen die daar bij horen. O.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    (...)
    Ja, vind ik ook! Het zegt toch wel wat dan over zijn gevoelens vind ik. :')

    Yepp


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Whipple schreef:
    (...)
    ik vond het toen straks ook wel fijn.. ;$

    en raad eens: mijn moeder kwam thuis en idd kregen we weer dezelfde preek.. >.<

    Heb je het wel gezegd dat jij wél wat hebt gedaan ?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    En ik denk trouwens dat het offtopic leuke mensen aantrekt. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    (...)
    Dat vind ik onzin. Een jongen heeft toch ook gevoelens ? O.o En soms moet dat er ook uit, net zoals bij meisjes. Stom van je klas. :')
    Maar toen waren we samen aan het huilen, dus het maakte eventjes helemaal niets uit. Hij vond zichzelf wel een watje, wat helemaal niet hoefde, maargoed. :')
    Maar ik voelde me vanmiddag al een beetje z'n moeder en ik voelde me echt een zeikerd. Maargoed, het moest gezegd worden. Echt hoor. Ik heb zo'n hekel aan drugs en alle vagen fratsen die daar bij horen. O.o

    jaa ik vind het ook dom.. maar als ik der wat van zeg.. praten ze me meestal na omdat ik een beetje soms als een baby praat.. :x *mijn stem lijkt daar soms op, en dan heb ik ook nog een ander accent omdat ik uit brabant kom en dus in limburg op school zit.. ik heb niet heel brabants maar wel een heel klein beetje.. :x soms ook een heel kein beetje limburgs van al dat horen enzoo..:x*

    Aber.. ik vind het wel goed dat je het gezegd hebt _O_