• 1 2 3... Start. (cat)
    dit beginding is stom ><

Trafficlight schreef:
    (...)
    ik vind het alleen zo jammer dat hij zo makkelijk te beïnvloeden is. echt, heel jammer. echt een minpunt aan hem.

ik ben ook wel makkelijk te beinvloeden eigenlijk :x

ik hoor nu een nummer van Beyonce and i like it n_n

Whipple schreef:
    ik hoor nu een nummer van Beyonce and i like it n_n

Welke? ;'d

I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

LoveForTom schreef:
    (...)
    Welke? ;'d

daar ben ik nog niet helemaal achter -radio staat aan-

Whipple schreef:
    (...)
    daar ben ik nog niet helemaal achter -radio staat aan-

haha ok x'd

I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

Whipple schreef:
    (...)
    ik ben ook wel makkelijk te beinvloeden eigenlijk :x

ben je over te halen om te blowen ? ga jij drinken en ladderzat worden omdat anderen dat dan stoer vinden ? hijwel. hij gaat met de foute mensen om en hij beïnvloedt daarom jeroen. echthoor, ik wil dat jeroen echt stopt met die vage dingen. okay, nu klinkt ik zeikerig, maar ik wil gewoon niet dat ie zulke dingen doet :$

De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

volgens mij heet 'ie radio.. maar weet ik nog niet zeker..x'D

Trafficlight schreef:
    (...)
    ben je over te halen om te blowen ? ga jij drinken en ladderzat worden omdat anderen dat dan stoer vinden ? hijwel. hij gaat met de foute mensen om en hij beïnvloedt daarom jeroen. echthoor, ik wil dat jeroen echt stopt met die vage dingen. okay, nu klinkt ik zeikerig, maar ik wil gewoon niet dat ie zulke dingen doet :$

nee dat niet.. maar wel met dingen als meningen... dan na een tijdje verander ik zelf soms van mening.. maar dan moet je wel goed door zeuren.. :x dat soort kleine dingen..:x

Whipple schreef:
    volgens mij heet 'ie radio.. maar weet ik nog niet zeker..x'D

muwhaha ok xd

LoveForTom schreef:
    (...)
    muwhaha ok xd

en ik weet het nog steeds niet.. x'D
    dus ga ik het even op youtube opzoeken.x'D

Trafficlight schreef:
    (...)

Dat haat ik; als iemand die ik mag, dat gaat doen. En je klinkt niet zeikerig

Whipple schreef:
    (...)
    en ik weet het nog steeds niet.. x'D
    dus ga ik het even op youtube opzoeken.x'D

haha oke ;p

Whipple schreef:
    (...)

nee dat niet.. maar wel met dingen als meningen... dan na een tijdje verander ik zelf soms van mening.. maar dan moet je wel goed door zeuren.. :x dat soort kleine dingen..:x

dat is opzich niet super erg, maar robbert gaat blowen en wiet roken en al die dingen. O.o toen ik hem leerde kennen daqcht hij daar echt niet aan. hij is echt veranderen en ik vroeg wanneer jeroen voor het laatst geblowd had
    was het gewoon vorige week dinsdag
    jezus. en dat vertelt ie me niet eens :8

LoveForTom schreef:
    (...)
    Dat haat ik; als iemand die ik mag, dat gaat doen. En je klinkt niet zeikerig

jaa daarom. ik ben echt zo bang dat ie er een gewoonte van gaat maken :X ik heb hem dus vanmiddag aangesproken erop en hij zei dat ie het niet meer zou doen, maar ik weet niet of hij het echt niet meer gaat doen
    nja ik zeikte wel tegen hem erover want ik hou gewoon van hem en dan wil ik niet dat ze zulke dingen doen. het is ook echt zo slecht voor je he :8

Trafficlight schreef:
    (...)
    dat is opzich niet super erg, maar robbert gaat blowen en wiet roken en al die dingen. O.o toen ik hem leerde kennen daqcht hij daar echt niet aan. hij is echt veranderen en ik vroeg wanneer jeroen voor het laatst geblowd had
    was het gewoon vorige week dinsdag
    jezus. en dat vertelt ie me niet eens :8

ja oke daar heb je wel gelijk in..
    aber.. blowt die robbert dan uuuber vaak? :o
    dat is toch uuuuuubber slecht? (cat)