• Jennifer, is een meisje van 19 jaar oud. ze doet aan straatrace's handeld met drugs&wapens, op een dag als ze weer aan een straat race mee doet, worden ze betrapt door de politie. ook 4 nieuwe jongens staan te kijken wat ze eigenlijk moeten doen. ze kunnen wel wegrennen maar worden dan toch gepakt door de politie, Jennifer besluit te helpen en hun een lift te geven.. maar als ze bezig is om te politie af te schudden gebeurd er iets vreselijks.. ze krijgen een ongeluk en komen terecht in de middeleeuwen.. maar hoe komen ze er weer uit?...

    *Met Tokio Hotel?

    Ik heb wat vraagjes..

    1. weet iemand een titel?
    2. Doen of niet?
    3. kan ik misschien iets veranderen?
    4. Rollen?

    [ bericht aangepast op 30 aug 2009 - 20:04 ]

    Ik weet geen titel, sorry, ben daar echt niet goed in.
    En ik zou zeggen: DOEN! Het is lekker origineel, maar het lijkt me wel niet gemakkelijk om te schrijven over de middeleeuwen.


    -

    Treasury schreef:
    Ik weet geen titel, sorry, ben daar echt niet goed in.
    En ik zou zeggen: DOEN! Het is lekker origineel, maar het lijkt me wel niet gemakkelijk om te schrijven over de middeleeuwen.


    ik verzin wel wat, ik kijk veel middeleeuwse films dus ik kan daar wel wat uit halen denk ik ;)

    xCIxTHx schreef:
    (...)

    ik verzin wel wat, ik kijk veel middeleeuwse films dus ik kan daar wel wat uit halen denk ik ;)


    waarschijnlijk :'D
    Laat je mij weten wanneer deel 1 er is, ben benieuwd (cat)


    -

    Treasury schreef:
    (...)

    waarschijnlijk :'D
    Laat je mij weten wanneer deel 1 er is, ben benieuwd (cat)


    is Goed :D

    1. weet iemand een titel ?uhmm dat vind ik moeilijk om teverzinnen
    2. Doen of niet?DOEN!
    3. kan ik misschien iets veranderen?Neej is supper
    4. Rollen?jah dan wil ik er meschien 1 (a)


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    Hah, ik ging ook eens iets doen zoals dat, maar na een deel was ik de personages al beu dus deed ik dat niet ;D

    1. weet iemand een titel?Sorry,ik ben eigenlijk titelloos.
    2. Doen of niet? Ja,lekker origineel en het lijkt me leuk ^^
    3. kan ik misschien iets veranderen? Niet dat ik weet.
    4. Rollen? Ja hoor ^^ Dan wil ik er wel eentje [a]'