• Ik weet niet goed waar ik het moet zetten ><, maar wie vind het nog meer hatelijk als er iemand tijdens een film zit te praten? Het was de bedoeling dat ik Mirrors zou zien, maar vermits mijn moeder op alles wat weet te zeggen, ben ik maar gestopt met ernaar te kijken. Like, ze zei: 'zoveel spiegels hebben wij niet hoor' en vervolgens begon ze luidop de spiegels in ons huis te tellen. Of dan begint ze over de acteur zijn vader, lekker boeiend :X. En nu zei ze dat ze moest pissen, zeg ik: 'ga dan?' mam: 'dan ga ik de film missen' ik: 'zet dan op pauze' mam: 'ah, wat heb ik toch slimme dochters'
    So, wie vind het nog meer hatelijk?

    [ bericht aangepast op 30 aug 2009 - 15:31 ]


    -

    Ik vind dat ook irritant. Vooral als ik er helemaal in zit.


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Ik vind dat vervelend,
    maar zelf kan ik nooit opletten bij het begin van iedere film dus zit ik dan zelf te praten. :X Tot andermans ergernis.

    Ik ben altijd degene die praat :X tijdens films.
    Dan geef ik reacties of ik ga praten met m'n vader
    die kan ook niet stil zijn tijdens een film. (In de bioscoop hou ik trouwens wel mn mond tijdens de film)


    It's heavy but you are not the only one

    doet mijn oma ook altijd
    en mijn vader de hele tijd: stil moeder, stil moeder
    kijk met je bek gesloten een film x.x


    ik doe wel gemeen, maar stiekem doe ik het zelf ook wel eens, maar alleeen als anderen meepraten en als de film heeeeeeeel saai is

    [ bericht aangepast op 30 aug 2009 - 22:36 ]


    Wow, that's an awesome vampire power, dude.

    Man mn ouders zijn net zo ,, nja mij moeder. En dan altijd ma eiih, en zo gewoon dat ze alles overdreven vind ,, ik kan nooit rustig naar een film kijken als mn ma erbij zit >.<

    Predator schreef:
    doet mijn oma ook altijd
    en mijn vader de hele tijd: stil moeder, stil moeder
    kijk met je bek gesloten een film x.x


    ik doe wel gemeen, maar stiekem doe ik het zelf ook wel eens, maar alleeen als anderen meepraten en als de film heeeeeeeel saai is


    dat is kei grof, maar wel grappig :X


    -

    -voelt zich extreem schuldig:$- Eigenlijk doe ik het ook wel. Maar ik kan er niks aan doen. Ik denk gewoon te veel, & die gedachten moeten er meteen uit :X


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    nou ik denk dat mensen mij ook haten maar niet omdat ik zoveel praat ofso ik ben eerder stil:Y)

    Bij ons gebeurt dat niet. :X


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Ik en vorige keer toen ik in de bios zat was er zo'n groepje dat heel de tijd aant schreeuwen was dus ik begon tegen hun te schelden en toen waren ze stil


    I Got My Party Tonight<33