• Ik was gisteren dus naar een programma op tmf aant zien -Belgie- en daar kon je als je dat wilt op de videoclip die op dat moment bezig is je mening en cijfer sturen in een sms en even later verschijnt dat op het scherm.
    Maar goed.Dus is daar een videoclip van Paramore bezig.Verschijnt er een bericht van: TOKIO HOTEL IS BACK OF TOKIO HOTEL SUCKT ENZO.
    Like komaan,t gaat toch over Paramore en niet over TH (en zo waren er nog berichtjes op andere videoclips) dusjah ik snap die meeste fans en haters niet.Ik ben zelf een grote fan maar alejah.
    en sorry als jullie vinden dat ik zaag :X

[ bericht aangepast op 30 aug 2009 - 15:30 ]

I need you like a heart needs a beat

vind ik ook dom

You are the poetry Shakespeare was missing.

Dat is altijd. Altijd wordt TH wel vermeld. =_-'
    Mijn bericht gisteren ofzo kwam niet eens erop, suckers!

Ik heb daar ook eens iets naar gestuurd x) Das lollig als je je eigen reactie daarop ziet. Maar dat was toen een paar zomers terug. Toen was er 'Wanna Sing'. Kei grappig, daar stond toen eens een reactie als; 'Help, mijn kat gaat lopen en ik heb niet eens een kat.' Haha, die vond ik zó geniaal! x'D

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

Oh, dat ben ik al gewoon, toen Tokio hotel nog heel populair was in België was het voordurent over Tokio Hotel daar, echt niets anders > <

Some people make the world special just by being in it

Maar der zijn ook TH haters die uit hun eigen beginnen met TH suckt enzo

haha in de tijden van monsoon was dat veeeeeeeeel erger vond ik :') dan was het haast in ELK liedje over TH xD

Read this upside down: 370HSSV 0773H

Seel schreef:
    haha in de tijden van monsoon was dat veeeeeeeeel erger vond ik :') dan was het haast in ELK liedje over TH xD

das waare :')

Haha, dat doet me denken aan TMF in Nederland. Dan kun je je opgeven op de site en dan kon je met de cam in de uitzending komen. Dan zag je allemaal van die briefjes met: 'Tokio Hotel<3' erop enzo. Terwijl het helemaal niet over Tokio Hotel ging =3. Ja, vet kansloos, maar ik vind het best komisch.

Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

dom O.O

ok

Dat is vreselijk raar. Doe dat dan toch als er een clip van Tokio Hotel op tv is, en niet bij een andere band ofzo.

Zelfs de kleinste ster schittert in het donker