Ik ben sinds gisterennacht terug in België, aangekomen van mijn vakantie in Turkije, lekker boeiend.
Mijn ouders, mijn broer, ik en vrienden van mijn ouders met hun kinderen die vrienden van mij en mijn broer zijn, zijn een week naar Turkije geweest. De moeder van de vrienden had extreme vliegangst en zat heel de vlucht te bibberen, het is erg maar grappig om te zien :'D
Mijn gezin is al 7 keer in het hotel geweest, vorig jaar was de eerste keer na een lange tijd niet, dan waren we ook met vrienden gegaan. En de vakantie was heel leuk.
We zijn met een speedboot 3 uur gaan varen en dat was echt super. Als er grote golven waren vlogen we in de lucht en landde hard neer wat grappig was. Er waren twee gaten in bergen waar we in konden zien, dus heb ik de binnenkant van een berg gezien Dicht bij het tweede gat was er een kleine waterval en die gast die de boot bestuurde ging met de voorkant van de boot eronder staan en daar zaten wij (de kinderen) en dat water was ijskoud o.o maar het was leuk :'D Dan zijn we ergens even gaan zwemmen en toen kwam de ijskar (ja een ijskar op het water) langs en hebben we een ijsje gekocht
Alle 4 de kinderen hebben we elke dag één keer gewakeboardt en de laatste dag ging de stiefpapa van onze vrienden ook wakeboarden (hij had het nog nooit gedaan en kwam van de vierde keer recht zonder les, alles wat hij wist, wist hij door zijn kinderen het te zien leren :'D) Verder was hij niet gevallen. Om hem te laten wakeboarden zei mijn mama: 'Alles jij gaat, ga ik waterskiën.', dus heeft ze dat gedaan. Ze kon het al een beetje van een paar jaar geleden en was één keer helemaal op het einde gevallen.
Bij de watersport kon je ook de banaan enzo doen. Omdat de banaan goedkoper was hebben we dat gedaan omdat we al zoveel hadden gedaan. Normaal gezien is de ringo leuker maar deze keer was de banaan veel leuker. Waarom? Omdat we heel veel deden bij de watersport, dus hun veel geld opleverden kregen we een "very special ride", die langer duurde en veel wilder en leuker is dan de andere.
Omdat we er al veel zijn geweest kennen we een paar personeelsleden en er is een fotograaf die vorig jaar vakantiewerk deed en dit jaar ook en hij is een schatje, hij is schattig, mooi en lief. Bij de watersport waren er ook allemaal jongens die daar werkten en believe me, ze waren stuk voor stuk allemaal mooi -de jobstudenten toch.
Dus ik heb een leuke vakantie gehad
[ bericht aangepast op 31 aug 2009 - 16:33 ]
Only losers can act the way you do