• Wie hier is ook dood na zijn/haar super geweldige introductie van zijn/haar nieuwe opleiding?

    Ik ben het wel XD
    Mijn stem is kwijt, ik heb over alspierpijn en een gigantische slaap te kort?

    Het was in 1 woord supergeweldigesoepebollekiellehehehelaffeborrelaarsgeweldig :D

    Titel aangepast.
    Hmm vorig jaar vond ik het heel saai voor mijn nieuwe opleiding :X


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Wij hebben vanaf woensdag tot vrijdag introductie gehad en kennismaking, was best leuk
    Wat spellen gedaan, dingen gemaakt, twixx media, twixx fotografie, twixx drama, nog meer spellen, nog meer dingen gemaakt en gepresenteerd, prijsuitrijking...
    En maandag mogen we een uur later beginnen en gaan we verder met kennismaking/introductie... :')

    Wat heb jij gedaan bij je introductie?


    dream, dare, fly!

    Dood. Meer kan ik niet uitbrengen, want ik ben echt vreselijk moe.


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik heb ongeveer dezelfde stomme klas als vorig jaar. alleen mijn enige vriendin in mijn klas gaat naar een andere klas en er komen en stel nieuwe mensen bij waarvan ik nog niet weet wie het zijn. great.
    zijn bij jullie introducties leuk? morgen moet ik mijn rooster en boeken halen en krijg ik te horen in welke klas ik zit en dan laten ze me los. een dag lang boeken kaften en dan een jaar school voordat ik weer 8 weken niks doen heb.... DX

    dat moet ik nog doen wan ik ga woensdag met mijn nieuwe klas naar overijssel x]

    I dunno, ik moet morgen pas naar school. :|

    Wij krijgen niet eens een introductie.
    We moeten eerst 1 dag 1 uurtje naar school voor rooster enzo. en dan de volgende dag al les met je klas.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik moet zo naar m'n nieuwe school en nu word ik zenuwachtig x_x


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.