• If you only knew.
    Go ahead!
    we love you all.

    Genius schreef:
    (...)
    nee, dat denk ik niet.
    en trouwens: ik ga enkel mijn mening over wat ik ervan vond hoe ze deden. NL is nog altijd een vrij land dus dat mag je geven. kan ik er wat aandoen dat ze het slecht opvatten.


    Volgens mij is in NL respect ook zeer op prijs gesteld, niet?
    In BE is dat toch het geval

    [ bericht aangepast op 28 aug 2009 - 21:41 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Gha schreef:
    (...)

    En dan zei je toennet iets van ons, zielig hoor.

    leer eens sarcasme kennen.


    -

    Gha schreef:
    (...)

    Volgens mij is in NL respect ook zeer op prijs gesteld, niet?
    In BE is dat toch het geval

    in mijn NL niet (:


    -

    Genius schreef:
    (...)
    nee, dat denk ik niet.
    en trouwens: ik ga enkel mijn mening over wat ik ervan vond hoe ze deden. NL is nog altijd een vrij land dus dat mag je geven. kan ik er wat aandoen dat ze het slecht opvatten.


    Als NL dan toch zo een vrij land is, laat ons dan ook gewoon praten zoals we willen praten! Damn girl x.x Gij geniet gewoon van die aandacht, echt zielig mens! Ik zou u nu verder gaan zitten uitschelden, maar ik help u eerst wel even om een leven te gaan zoeken! (Y)


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    EEEEEEH, EEN HELEBOEL TEGEN 1 IS GEMEEEN!

    niet allemaal tegelijk tegen JacdePak!

    Whipple schreef:
    (...)
    maar jacdepak, stalkt niet..
    Ze belt je alleen 10 duizend x op een dag op, en stuurt je 3000 mailtjes per dag. En soms komt ze ook nog een keertje of 50 langs je huis fietsen en aan bellen.. maar voor de rest..x'D

    grapje

    SSSSSSHHHHHHHHHHHHHHHTTTTTTTTT


    -

    Genius schreef:
    (...)
    jullie ook, jullie gaan er maar op door. als jullie niks meer zeggen doe ik het ook niet.


    Nou, daar geloof ik bitterweinig van want je was nog over ons bezig toen we al weg waren.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Whipple schreef:
    EEEEEEH, EEN HELEBOEL TEGEN 1 IS GEMEEEN!

    niet allemaal tegelijk tegen JacdePak!

    moet ze maar gwn niet de sfeer verpesten


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    PEOPLE, weten jullie.. zullen we kappen.. wij hebben jullie jullie lol laten hebben. en nu willen wij onze lol? dan is het toch eerlijk? (cat)

    Gha schreef:
    (...)

    Volgens mij is in NL respect ook zeer op prijs gesteld, niet?
    In BE is dat toch het geval

    Echt wel x.x

    RepentRepent schreef:
    (...)

    Als NL dan toch zo een vrij land is, laat ons dan ook gewoon praten zoals we willen praten! Damn girl x.x Gij geniet gewoon van die aandacht, echt zielig mens! Ik zou u nu verder gaan zitten uitschelden, maar ik help u eerst wel even om een leven te gaan zoeken! (Y)

    ik geniet ook van aandacht: en als ik het niet positief kan krijgen dan maar negatief. kan ik er wat aan doen dat dat in mijn karakter zit?
    en trouwens: ik heb al een leven, anders zou ik dit niet kunnen typen.


    -

    LoveForTom schreef:
    (...)
    moet ze maar gwn niet de sfeer verpesten

    nu doen jullie het zelf ook..(cat)

    Whipple schreef:
    PEOPLE, weten jullie.. zullen we kappen.. wij hebben jullie jullie lol laten hebben. en nu willen wij onze lol? dan is het toch eerlijk? (cat)

    ik heb ze hun lol niet gegund, doen ze dus ook niet bij mij (lol)


    -

    hallo!:Y)

    [ bericht aangepast op 28 aug 2009 - 21:43 ]


    I need you like a heart needs a beat

    Genius schreef:
    (...)
    jullie ook, jullie gaan er maar op door. als jullie niks meer zeggen doe ik het ook niet.

    halloo jij begon hier te sfeer te verzieken ><


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.