• http://www.youtube.com/watch?v=-DjFpBK18DY&feature=related

    Dit knaagt gewoon aan mijn hart. Zo zielig. Je moet hem snappen.

    SleepingSun schreef:
    (...)
    Klop,mensen zijn schijnheilig.
    Ik ben ook tegen dierproeven op make-up.Maar bij medicijnen ja daar snap ik het bij wand er zijn geen altenatieven.
    Weet je wat ook zo schijnheilig vind,als je een schattig hondje laten zien is het oo zielig maar met een rat? nee hoor dan niet.
    Maar ik maak me toch echt meer zorgen om de plankton en waterdieren met een kalk skalet-scheeld


    Only losers can act the way you do

    Suppressed schreef:
    Dude, wat schattig zijn die diertjes. Echt niet te geloven dat ze daar proeven op doen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Omg, echt, ik heb de tranen in mijn ogen en kippevel over mijn hele lichaam :x
    Echt, ik kan me niet voorstellen, hoe die mensen in het lab het over hun hart kunnen krijgen en die arme beestjes vergiftigen - of weet ik wat.
    Dat ze het verdomme op zichzelf uitproberen....

    xDREIST schreef:
    Omg, echt, ik heb de tranen in mijn ogen en kippevel over mijn hele lichaam :x
    Echt, ik kan me niet voorstellen, hoe die mensen in het lab het over hun hart kunnen krijgen en die arme beestjes vergiftigen - of weet ik wat.
    Dat ze het verdomme op zichzelf uitproberen....

    Bied jij je aan?


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    O man, dat kan ik niet aanzien! =S
    Hoe kan je zo'n lieve diertjes iets aandoen? =S


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Die reclame is zo schattig o.o wat een poepies<3
    en tja, je zou toch denken dat alles onderhand al getest is?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    cherrycream schreef:
    Als ik ergens echt van moet janken, is het dierproeven en mishandeling van dieren.
    Oh god, dat mensen zo harteloos kunnen zijn.


    when words fail, music speaks.

    Mensen die met dieren proeven doen zijn ziek !


    Just a simple "I love you" (:

    STEUN PROEFDIERVRIJ ! VOORKOM DIERENLEED ! EN BEL NU ONMIDDELIJK DAT NUMMER OP ! (cat)


    All was well.

    das keii schattig hoe da die me elkaar omgaan enzo en op het einde is da dan keii droevig!
    das best wel stom die dierenproeven ,maar als da nu op zo van die speciaal gekweekte muizen gebeurt vind ik dat iets minder erg dan me katten,honden,paarden,.... ik wet niet waarom als is het dan nog erg maar ja zo denk ik erover als ze nu van die muizen ervoor kweken okee als dan nog is het erg voor die muizen dan maar beter muizen dan honden ofsow maar dan nog hé x

    Meeèen,

    Da's zo erg :/


    007

    Ik wil dat hondje en dat katje.
    En stomme fuckers. Alle mensen die dingen testen op dieren moeten zelf tot proeven onderworpen worden. Steek ze in een cel en spuit ze vol met die shiit, zal ze leren.


    Ryan Dunn (ll)