• http://www.youtube.com/watch?v=-DjFpBK18DY&feature=related

    Dit knaagt gewoon aan mijn hart. Zo zielig. Je moet hem snappen.

    Het is gewoon niet normaal dat dat nog steeds gebeurt.. Wie krijgt het nouw over zijn hart om iets dodelijks op zulke beestjes te checken!!(N)

    Het is ook de bedoeling dat je ze zielig vind, zodat je extra veel geld gaat storten.
    Echt ontzettend zielig voor alle dieren die van die proeven moeten doorstaan.
    Maar als je geld op van die grote organisatie's stort, zijn er vaak ook weer van die directeuren die dan zoveel procent van de opbrengst krijgen.
    Niet altijd hoor.


    Save me with your love tonight.

    cherrycream schreef:
    Als ik ergens echt van moet janken, is het dierproeven en mishandeling van dieren.
    Oh god, dat mensen zo harteloos kunnen zijn.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    AWH! Ze zien er zo lief en schattig uit. het is idd zielig! O:


    Like a phoenix rising from the ashes

    Ik kan daar zowieso niet tegen. Tegen geen enkele vorm van dat soort reclames en al helemaal niet als die beestjes ook nog helemaal zielig of helemaal schattig ga doen. En om dan nog maar te zwijgen over de achtergrond muziek die alles allemaal even nog net iets erger maakt :'D. Ik zap meestal snel weg als die reclames voorbij komen, omdat ik anders bang ben dat ik binnen dan en 5 minuten 3 miljoen euro gedoneerd heb ofzo :Y) en dat heb ik niet eens dus kun je nagaan :'DD


    Wie du mir, so ich dir.

    Super zielig ;o


    - hoi ;D

    Als er iets is wat ik haat tot in de bodem van mijn hart dan zijn het mensen die dieren pijn doen, verwaarlozen of gebruiken om proeven op te doen of wat dan ook dat slecht voor ze is. Daar wordt ik dus zo verschrikkelijk kwaad van he -_-

    ja best zielig,
    maar ik hoef er niet van te huilen.
    ik heb het toch al niet zo op dieren..


    AAP

    Het is al zielig als ze zoiets doen met alle dieren,, maar nu ik deze reclame heb gezien vind ik het nog zieliger ):


    90020190

    jakkes, nu zit ik ook te huilen Ô.ô

    O mijn god. O.O
    Hartverscheurend..


    -

    cherrycream schreef:
    Sommige mensen (dan bedoel ik niet de mensen van dit toppic, maar algemeen, over heel de wereld) zeggen altyd maar; Ik haat dierproeven!
    Maar zelf dragen ze wel hun Rimmel en L'oreal mascara. >_<

    Ik haat dierproeven draag Rimmel London foundation en Maybeline Newyork mascara (nerd)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Omg, ik huil echt :O
    Dat hondje en katje zijn zo lief ! -katje lijkt op de mijne toen ie klein was-


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Dat is zo zielig.


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    cherrycream schreef:
    Sommige mensen (dan bedoel ik niet de mensen van dit toppic, maar algemeen, over heel de wereld) zeggen altyd maar; Ik haat dierproeven!
    Maar zelf dragen ze wel hun Rimmel en L'oreal mascara. >_<

    Klop,mensen zijn schijnheilig.
    Ik ben ook tegen dierproeven op make-up.Maar bij medicijnen ja daar snap ik het bij wand er zijn geen altenatieven.
    Weet je wat ook zo schijnheilig vind,als je een schattig hondje laten zien is het oo zielig maar met een rat? nee hoor dan niet.
    Maar ik maak me toch echt meer zorgen om de plankton en waterdieren met een kalk skalet-scheeld


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;