• Hééjj.

    Ik ben het echt zat om telkens zo'n stomme nickname te hebben.Ik wil zo'n speciale (:.Ik ben echt jaloers op Sarcasm enzo van die engelse nicknames.Ik heb echt al vannalles geprobeerd;; Opgezocht op Google, naamgenerators, enz...
    Misschien kan jij mij helpen met een naam te verzinnen?.

    Dikke (K)


    My friends are my estate.

    Prodigy is lekker van mij. :9~

    Is die van mij Engels of Nederlands? ...
    :X:Y)


    007

    probeer eens 2 engelse woorden aan elkaar te plakken en zo een nieuw woord te vormen
    iemand hier op Q noemt bv. gothicfairy


    ~Lucky Cat~

    Gif schreef:
    probeer eens 2 engelse woorden aan elkaar te plakken en zo een nieuw woord te vormen
    iemand hier op Q noemt bv. gothicfairy

    zeker eens proberen x)


    Is there Life before a Death?

    Zoek gewoon twee mooie woorden; een voltooid deelwoord en een zelfstandig naamwoord, zoals ..
    gebroken ijs. vertaal het = brokenice
    en je hebt een nick ;d


    Made in love and made for glory ;d

    Gewoon wat mooie woorden vertalen naar het engels. Zo ben ik uiteindelijk op wolkbreuk gekomen en dit leidde dan tot cloudburst. Dus gewoon vanalles proberen! (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Joker schreef:
    Songteksen? Ehw.. tja..Ik krijg mijn inspiratie ook van games en films enzo.


    Enjoy the club :'D


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    PUKKELxDING schreef:
    Wat is er mis met Nederlands dan?

    Ghehe ja 3/4e van Q heeft al Engelse nicks. Vandaar dat ik overga op de rest van de talen die ik ken. Nederlands en Duits :']

    ON: Pak een Engels-Nederlands woordenboek en ga alle woorden af. Dat deed ik serieus toen ik me verveelde tijdens mijn examen (en we nog niet weg mochten dankzij het VWO).


    No growth of the heart is ever a waste

    En dit topic is oud.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wie stuurt nou steeds die oude topics omhoog? :X


    *insert philosophical cringe expression here*

    wil je m in het NL hebben of in het engels??


    Its me myself and I s00 you will never see me cry (dat is tog een signature ding?)