• De eerste filmpjes zijn opgedoken, MJ is still alive. Volgens de meeste mnsen was het een publiciteits stunt.

    Kijk en oordeel zelf.
    http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/16993

    Op de herdenkingsdienst aan het eind staat op het scherm. I'm Alive,And i'm here forever.
    http://www.youtube.com/watch?v=Vz48zuOdt7c


    -x-

    Ik vind het fun, ik geloof er niet in.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2009 - 18:34 ]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Die foto doet het niet. De site wel maar de foto niet meer. Lekker boeilend ..

    Ik geloof het ook niet echt.
    Het lijkt me sterk dat hij niet meer leeft.


    Haha, je weet wat ik bedoel


    jah ik ook! Maar wat zou dat warm dan zijn geweest in die arreena, als hij daar die hele tijd heb moeten luisteren, naar het droevige idee dat ie door is:P


    Some angels have no wings.

    I don't believe it. Hij is dood hoor Ö


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Immortal schreef:
    Als dat waar is zijn de familie en vrienden van hem zwaar goede acteurs/actrices


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Stiekem, stiekem geloof ik dat hij nog leeft :X


    I found myself in Wonderland.

    Ik weet eigenlijk niet zo goed wat erover te denken. Die laatste video van de eerste link vind ik echt onzin :X.
    Moest hij echt nog leven, denk ik dat nóg meer mensen niet meer van hem zouden moeten hebben, zoiets verzin je gewoon níét


    -

    Het zou kúnnen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Aurelia schreef:
    Elvis en Tupac zitten samen te kaarten.

    En nu kan Micheal mee doen :')


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Ja hij leeft nog, net als Kurt Cobain, Elvis, Marlyn en 2Pac
    Ze doen allemaal alsof ze dood zijn maar eigenlijk gaan ze gewoon naar een eiland waar ze hun laatste levensjaren, rustig kunnen doorbrengen --'

    Immortal schreef:
    Als dat waar is zijn de familie en vrienden van hem zwaar goede acteurs/actrices


    maar dat kleine meisje dan? ik geloof niet dat je een kind zo overstuurd kunt laten acteren,, en 1e filmpje kan iemand anders zijn geweest,, 2e filmpje het waait hartstikke hard in een helikopter dus dat doek beweegt daardoor gewoon
    3e filmpje gewoon dom want hij heeft zich weet ik het hoeveel keer laten opereren dus niet alle foto's hoeven te kloppen.

    en is het toch wel waar dat hij leeft is hij gewoon mega gemene man [/ houd zich netjes ] want iedereen rouwt om hem,, en is hij wel echt dood zijn de mensen die deze filmpjes maken vet gemeen want dat valt hard bij familie,, als je bij m ij zou zeggen ineens van ja je opa leeft nog of media zou dat zeggen zou ik echt trauma krijgen


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Tuuuurlijk leeft hij nog, hij zit hier op de bank. (cat)

    Het kan,maar die dochter ofzo was wel zeer triestig en ik weet niet of je een kind dat kan laten acteren. En als hij dan echt dood is het toch vrij erg dat er zo'n filmpjes zijn

    [ bericht aangepast op 26 aug 2009 - 19:53 ]


    Everyone smiles in the same language.

    6000BRIEFJE schreef:
    Tuuuurlijk leeft hij nog, hij zit hier op de bank. (cat)

    Neen, dude hij zit hier naast me op de pc.


    I found myself in Wonderland.

    Aurelia schreef:
    Elvis en Tupac zitten samen te kaarten.


    En nu komt Michael meedoen. ^^


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Geesz schreef:
    Het zou kúnnen.


    ok