• De eerste filmpjes zijn opgedoken, MJ is still alive. Volgens de meeste mnsen was het een publiciteits stunt.

    Kijk en oordeel zelf.
    http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/16993

    Op de herdenkingsdienst aan het eind staat op het scherm. I'm Alive,And i'm here forever.
    http://www.youtube.com/watch?v=Vz48zuOdt7c


    -x-

    Ik vind het fun, ik geloof er niet in.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2009 - 18:34 ]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    JXLIEN schreef:
    Omg!!!!
    Dat ding in diej helicopter!!

    ENG!

    Ze verplaatsen hem daar gewoon hoor, als het niet echt was, lag ie er echt niet zelf onder.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hmm ik weet niet! En trouwens volgens mij is het hip, om tegen woordig als ster, een plubicitijd stunt te doen! Volgend jaar, de zelfmoord acties!


    Some angels have no wings.

    Pietje schreef:
    (...)
    Ze verplaatsen hem daar gewoon hoor, als het niet echt was, lag ie er echt niet zelf onder.

    Toch vindik het eng (':


    My friends are my estate.

    Er zijn ook geen filmpjes dat Michael echt dood is.

    Hahahaha _O_


    -

    6000BRIEFJE schreef:
    Er zijn ook geen filmpjes dat Michael echt dood is.

    Oh nee je hebt helemaal gelijk. Iedereen filmt graag dode mensen om te laten zien dat ze echt dood zijn .. absoluut.


    -

    Sjeesz, straks ga ik nog gelijk hebben ook. o.o
    Toen ik hoorde dat MJ dood was, zei ik tegen mijn zus: 'Ik geloof het niet. Volgens mij is het een publiciteitstunt, want de media zoekt altijd ver om aandacht te krijgen.'
    -Toen zei ik dat, omdat ik het stiekem ook niet wou geloven dat hij dood was-
    En later ging ik er meer in geloven dat MJ dood is en nu blijkt 'ie nog te leven ook.

    Nou ja, ik denk dat 'ie morsdood is. ;x

    [ bericht aangepast op 26 aug 2009 - 17:44 ]


    You'll never dream alone. <3

    "En hoezo zou dat niet kunnen, Elvis leeft tenslotte ook nog."

    [ bericht aangepast op 26 aug 2009 - 17:47 ]


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Eng..
    maar waar?

    Genius schreef:
    (...)
    Oh nee je hebt helemaal gelijk. Iedereen filmt graag dode mensen om te laten zien dat ze echt dood zijn .. absoluut.

    Uhu. :9~ Dat wil iedereen toch zien?

    - joke -
    Maar ik bedoelde zo van, je zag hem niet in de kist. He gadver. Oké, je het gelijk. 8D

    6000BRIEFJE schreef:
    (...)
    Uhu. :9~ Dat wil iedereen toch zien?

    - joke -
    Maar ik bedoelde zo van, je zag hem niet in de kist. He gadver. Oké, je het gelijk. 8D

    Toch heb jij ook wel gelijk. Want met een begravenis is toch meestal de kist nog even los [of in ieder geval vóór de begravenis wanneer dierbaren diegene nog kunnen zien] of heb ik het nou fout? 8D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Toen wij laats buiten zaten,, zijnden een paar gasten ook dat het een publiciteits stunt was..
    DAt bleek een grapje van hun te zijn..
    Maar dit is wel heel erg eng ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Tuurlijk, en mijn hond kan salto's doen. -.-


    None but ourselves can free our minds.

    Ik kan de filmpjes niet kijken, maar had hier al wat gelezen, die link zag ik op een ander forum.

    ik kan het eigenlijk niet goed zien maar in de helicopter beweegt hij wel of hij wordt verplaats of hij doet het zelf