• Hellow,
    Lisa heeft haar ouders bijna overtuigd om der een tam ratje te kopen (: Nou heb ik gelezen dat je die beter bij een kweeker koopt, maar ik ken geen goeie. Iemand die deze wel kent? Toch heb ik nog enkele argumenten nodig voor mijn ouders, als je die ook hebt, geef die me gerust. Ook zegt mijn vriend dat je ze beter per twee kunt steken, omdat ze alleen nogal eenzaam zijn, maar kun je ze alleen steken? Omdat twee nogal een moeilijke kwestie wordt en als ik al één krijg, maken ze me al blij ^^ Twee wordt misschien voor later.
    Bedankt! (:

[ bericht aangepast op 26 aug 2009 - 16:34 ]

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Iemand in mijn klas heeft ook een rat. En ze gaat ermee naar de winkel enal. 0o
    Maar oké, ik ken geen kweeker. En over argumenten zal ik eens nadenken. B)

Jij koopt een rat? o.o
    en waarom kom ik uit op een foto van new moon?

All was well.

Brightside schreef:
    Iemand in mijn klas heeft ook een rat. En ze gaat ermee naar de winkel enal. 0o
    Maar oké, ik ken geen kweeker. En over argumenten zal ik eens nadenken. B)

Ik neem ze misschien mee naar vrienden, maar ik wil niet iedereen op stang jagen door ze/hij mee te nemen naar de winkel :')
    En bedankt ^^

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Almighty schreef:
    Jij koopt een rat? o.o
    en waarom kom ik uit op een foto van new moon?

Geen idee, dat is een GROTE fout :')
    En ja? Waarom niet? Dat is keischattig!
    Edit: Foto is veranderd (:

[ bericht aangepast op 26 aug 2009 - 16:34 ]

Wij hebben ooit een tamme rat en die zat alleen en dat gaat best, zolang je er maar vaak mee bezig bent. -Mijn pa kon met hem over straat etc. etc.-
    Een kweker weet ik niet, argumenten:
    -ze kunnen aanhankelijk zijn.
    -je hebt er redelijk veel aan zolang je er maar mee bezig bent.

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

Waarom zie ik een foto van New Moon?

Ryan Dunn (ll)

Tranquillity schreef:
    (...)
    Ik neem ze misschien mee naar vrienden, maar ik wil niet iedereen op stang jagen door ze/hij mee te nemen naar de winkel :')
    En bedankt ^^

Die blijven blijkbaar braaf op je schouder zitten en onder je jas. Dan ziet niemand het. Volgens die uit mijn klas dan toch. ;p

Previously schreef:
    Waarom zie ik een foto van New Moon?

Is veranderd oO

Brightside schreef:
    (...)
    Die blijven blijkbaar braaf op je schouder zitten en onder je jas. Dan ziet niemand het. Volgens die uit mijn klas dan toch. ;p

Ja weet ik (: Ik was eens pita gaan eten en er stond een meisje voor me met twee ratjes in der kap ^^

Tranquillity schreef:
    (...)
    Ja weet ik (: Ik was eens pita gaan eten en er stond een meisje voor me met twee ratjes in der kap ^^

Omg, dat zou ik eng vinden. ö Voor hetzelfde geld bijten die ratten een stuk van je pita. 0o
    Hèhè, ik heb het niet zo op ratten. Eigenlijk niet echt op dieren.

Brightside schreef:
    (...)
    Omg, dat zou ik eng vinden. ö Voor hetzelfde geld bijten die ratten een stuk van je pita. 0o
    Hèhè, ik heb het niet zo op ratten. Eigenlijk niet echt op dieren.

Ik had mijn pita wel nog niet, stond nog aan te schuiven :') Naja, ik heb het eigenlijk wel voor vele dieren >< En ik wou eerst een hamster, dan een rat, dan een fret en dan weer een rat ^^ Maar mijn moeder heeft het niet zo op knaagdieren of beesten in huis, en ik lekker wel :Y) En gelukkig mijn vader ook nog wel wat.

Tranquillity schreef:
    (...)
    Ik had mijn pita wel nog niet, stond nog aan te schuiven :') Naja, ik heb het eigenlijk wel voor vele dieren >< En ik wou eerst een hamster, dan een rat, dan een fret en dan weer een rat ^^ Maar mijn moeder heeft het niet zo op knaagdieren of beesten in huis, en ik lekker wel :Y) En gelukkig mijn vader ook nog wel wat.

Gelukkig maar dat je die dan nog niet had, lijkt mij. ;d Een fret zou ik daar nog het liefste van willen. Al hou ik het qua dieren beter bij vissen. B) Die kunnen normaal niks doen.
    Gelukkig wil je vader het dan ook nog. :')

Ik heb zelf een helle tamme rat gehad..
    Hij was echt supper lief..
    en ging overal mee naartoe in mijn Ckapyschon
    Je kunt hem inderdaat wel better halen bij een fokker te kopen..
    Alleen ik zou voor jou niet weten waar..
    Zelf heb ik hem bij een oud klasgenooitje van me broer vandaag, die had een nestje gekregen..

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Enemy schreef:
    Ik heb zelf een helle tamme rat gehad..
    Hij was echt supper lief..
    en ging overal mee naartoe in mijn Ckapyschon
    Je kunt hem inderdaat wel better halen bij een fokker te kopen..
    Alleen ik zou voor jou niet weten waar..
    Zelf heb ik hem bij een oud klasgenooitje van me broer vandaag, die had een nestje gekregen..

Ik denk dat ik eens een fokker op het internet of zo ga zoeken dicht in de buurt. Of bij vrienden informeren, ik weet nog niet.

Een vriendin van mij heeft 2 ratjes. Die zitten samen. Als je wil kan ik haar wel eens vragen vanwaar ze haar ratjes heeft? Je woont niet zo ver van haar weg, dus misschien is die fokker wel in de buurt?
    Nouja, zend maar een GB of een PB als ik het haar moet vragen! (:

Never run out of reasons to smile...