• Serieus, ik ga nooit meer met mijn fiets. Want, mijn vader heeft er oude bomma zakken aangehangen, een lelijke zak vooraan aan mijn stuur en nu nog zo'n drinkenhouder ergens in het midden van mijn fiets. Like, in vijf woorden; Mijn fiets hangt vol zakken!
    En ik ben er niét blij mee en mijn vader wilt ze er niet van halen. Serieus, het duurde mij al vijf minuten om vorig jaar die lelijke fietszakken van mijn fiets te halen, voordat ik naar school ging. -maar mijn vader betrapte me steeds-

    Ik ga nooit meer met de fiets. |:


    You'll never dream alone. <3

    Zal ik ook niet doen O_O
    Euhm midden in de nacht eraf halen en dan verstoppen? XD

    Haal da der dan allemaal af??


    Stop wishing, Start doing..

    Ik heb vandaag een nieuwe gekregen,een paarse oma fiets.
    Maae hoe ga je nudan naar school?


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Sorry, maar maakt dat nu zoveel uit? :X

    Ik rijd op de fiets van mijn moeder die zowat klaar is voor de schroothoop en ook bommazakken heeft, maar hij fietst geweldig goed.

    Ik weet niet, maar mij maakt het niet zoveel uit hoe een fiets eruit ziet..
    Zolang hij maar goed fietst ^^


    Let the Night embrace you

    Meadow schreef:
    Sorry, maar maakt dat nu zoveel uit? :X

    Ik rijd op de fiets van mijn moeder die zowat klaar is voor de schroothoop en ook bommazakken heeft, maar hij fietst geweldig goed.

    Ik weet niet, maar mij maakt het niet zoveel uit hoe een fiets eruit ziet..
    Zolang hij maar goed fietst ^^


    Nou ja, iedereen in mijn school beoordeeld alles, want als het niet goed is, krijg je een lading pestkopjes op je dak. En dat wil ik niet, niet nog eens.

    En ik vind die fiets nu gewoon lelijk, hij is zo lelijk dat ik me er voor schaam. ;x
    Ik geef dus wel om het uiterlijk van mijn fiets.


    You'll never dream alone. <3

    JustLikeYou schreef:
    Haal da der dan allemaal af??


    Ja, dat gaat niet gaan. Dat flessendrink ding zit helemaal vastgeschroefd. En dan die zakken duren vijf minuten tegen dat er van is en die lelijke zak vanvoor waarschijnlijk ook vijf minuten. Tegen dan ben ik al te laat op school. En ik moet er voor zorgen dat mijn vader niet merkt dat alles van minj fiets is, want anders word hij woest. -ja, daar word 'ie woest voor-


    You'll never dream alone. <3

    niet uitlachen maar ik vraag het toch: wat zijn bommazakken? :X

    Breakfast schreef:
    (...)

    Ja, dat gaat niet gaan. Dat flessendrink ding zit helemaal vastgeschroefd. En dan die zakken duren vijf minuten tegen dat er van is en die lelijke zak vanvoor waarschijnlijk ook vijf minuten. Tegen dan ben ik al te laat op school. En ik moet er voor zorgen dat mijn vader niet merkt dat alles van minj fiets is, want anders word hij woest. -ja, daar word 'ie woest voor-

    Waarom heht is toch jouw fiets.Heb je het wel eens tegen hem gezecht,dat je die dinge echt haad?


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Whipple schreef:
    niet uitlachen maar ik vraag het toch: wat zijn bommazakken? :X


    http://images.kapaza.com/photos/6300000/6375830.jpg

    zoiets, maar dan nog lelijker en ouder en bomma-achtiger.


    You'll never dream alone. <3

    SleepingSun schreef:
    (...)
    Waarom heht is toch jouw fiets.Heb je het wel eens tegen hem gezecht,dat je die dinge echt haad?


    Ja, nog maar net. Maar dat deerd hem niet. Het enige wat ik terug krijg van antwoord is; 'Het is handig'

    Maar het oneerlijke is, al die fietsspullen krijg ik en mijn zusje niet. En zij lacht me er zo hard mee uit. Omdat mijn fiets er nu totaal niet uitziet en die vanhaar nu supernieuw is.


    You'll never dream alone. <3

    Breakfast schreef:
    (...)

    http://images.kapaza.com/photos/6300000/6375830.jpg

    zoiets, maar dan nog lelijker en ouder en bomma-achtiger.

    ooow.. ik noem dat fietstassen.. of is dat niet hetzelfde? (cat)

    maar haal die er dan gewoon af :Y), dat duurt bij die van mijn moeder helemaal niet zo lang.. ik denk 3 minuutjes, misschien 4 ofzoo..(A)

    Whipple schreef:
    (...)
    ooow.. ik noem dat fietstassen.. of is dat niet hetzelfde? (cat)

    maar haal die er dan gewoon af :Y), dat duurt bij die van mijn moeder helemaal niet zo lang.. ik denk 3 minuutjes, misschien 4 ofzoo..(A)


    Het heet ook fietstassen, maar omdat de mijne zo oud zijn, noem ik ze bommatassen. Maar goed, mijn vader knoopt dat zo op een abnormale manier héél hard toe. Waardoor ik ze er moeilijk van krijg. Daarbij, moet ik ze er weer op zien te krijgen voordat ik thuis kom en dan heb ik weer de vraag; waar moet ik die zakken verstoppen?
    Want ik vertrek op het zelfde moment naar school, wanneer mijn papa naar zijn werk gaat. Wanneer ik thuis kom, is mijn papa al thuis en kijkt hij uit het raam om te zien of we al thuis komen. ;x


    You'll never dream alone. <3

    Breakfast schreef:
    (...)

    Ja, nog maar net. Maar dat deerd hem niet. Het enige wat ik terug krijg van antwoord is; 'Het is handig'

    Maar het oneerlijke is, al die fietsspullen krijg ik en mijn zusje niet. En zij lacht me er zo hard mee uit. Omdat mijn fiets er nu totaal niet uitziet en die vanhaar nu supernieuw is.

    Vraag dan waarom die zo handig zijn,je hbet een schooltas.En anders wijger je gewoon om nog langer op die fiets te fietsen en jat je een andere


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Breakfast schreef:
    (...)

    Het heet ook fietstassen, maar omdat de mijne zo oud zijn, noem ik ze bommatassen. Maar goed, mijn vader knoopt dat zo op een abnormale manier héél hard toe. Waardoor ik ze er moeilijk van krijg. Daarbij, moet ik ze er weer op zien te krijgen voordat ik thuis kom en dan heb ik weer de vraag; waar moet ik die zakken verstoppen?
    Want ik vertrek op het zelfde moment naar school, wanneer mijn papa naar zijn werk gaat. Wanneer ik thuis kom, is mijn papa al thuis en kijkt hij uit het raam om te zien of we al thuis komen. ;x


    waarom moet je die er dan op doen? .. maaar weetje wat je zou kunnen doen. Je zou ze kunnen pimpen. Geef het een leuk opvallend kleurtje ofzo, maak der iets hips van! :Y)

    Als je ze écht niet wilt haal je ze er na school af en dump je ze als je een keer met een vriendin ofzo hebt afgegesproken en zeg je dat ze zijn gestolen? xd