• Wat je zegt ben je zelf..

    Wanneer Noa verhuisd naar de grote stad en door haar ouders naar een kostschool word gestuurd verwacht ze dat het er saai is. Maar alles is behalve dat; het is er vreselijk. De school wordt overheerst door een groep verwaande meisjes onder wie Becca Louis en Rosemary Blue, Noa’s kamergenotes. De twee maken samen met hun twee andere vriendinnen Ruth Winter en Scarlett Monroe het leven van vele kostschoolmeisjes het leven zuur, ook dat van Noa. Noa word getreiterd door haar kleine verschijning, haar verlegenheid, maar ook omdat ze om gaat met Bethany Collins, de ex-beste vriendin van Becca. Noa zint op wraak maar dan ontmoet ze Carter, het vriendje van Becca. Hij is hét idee voor het perfecte plan voor wraak. Ze papt met hem aan en langzaam worden ze verliefd, Becca is woedend als hij het uitmaakt voor Noa. Noa krijgt alles wat ze wilde, toch? Of is ze nu geen haar beter dan haar vroegere pestkoppen

    Titel dankzij Kirsten =D

    http://www.quizlet.nl/stories/5701/sticks-and-stones-bitch/

    zou je hem willen maken en eenr eactie achter willen laten zodat ik weet of jullie het wat vinden?


    We can only learn to love by loving.

    -It's a oneway tickted to a mad mad situation-
    Ik ben aan het zingen sorry, ik maak hem wel liefje.<3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Pietje schreef:
    -It's a oneway tickted to a mad mad situation-
    Ik ben aan het zingen sorry, ik maak hem wel liefje.<3


    whaha dank je piet van me


    We can only learn to love by loving.