SleepingSun schreef:
(...)
Die liedjes zijn gewoon op radio,dan word hte nogal moeilijk om zeniet te laten horen he.
Hahaha, meteen toen ik op 'Plaats Reactie' had geklikt, wist ik dat ik deze reactie zou ontvangen. :')
Nah, je hebt wel gelijk.
Maar anders wordt muziek net als vroeger en vroegere muziek was fuckedup o.o
Madenaaaaah schreef:
(...)
Hahaha, meteen toen ik op 'Plaats Reactie' had geklikt, wist ik dat ik deze reactie zou ontvangen. :')
Nah, je hebt wel gelijk.
Maar anders wordt muziek net als vroeger en vroegere muziek was fuckedup o.o
Dat is niet waar,in de muziek waar ik na luister word nooit gescholden(voor zover ik weet dan) en dat is ook goede muziek,en niet zo als vroeger.
♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥
SleepingSun schreef:
(...)
Dat is niet waar,in de muziek waar ik na luister word nooit gescholden(voor zover ik weet dan) en dat is ook goede muziek,en niet zo als vroeger.
Er zijn wel liedjes waar niet in gescholden word die ik ook leuk vind, maar mijn voorkeur gaat toch echt naar de muziek waar toevallig ook op los word gescholden. o.o
Madenaaaaah schreef:
(...)
Er zijn wel liedjes waar niet in gescholden word die ik ook leuk vind, maar mijn voorkeur gaat toch echt naar de muziek waar toevallig ook op los word gescholden. o.o
Licht er ook aan naar wat voor soort muziek je luister volgens mij.Maar bij rap enzo vind ik het echt te ver gaan
♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥
Oneens!
Sommige liedjes maakt het echt geweldig <3
zoals 'Y'all want a single - Korn' Daar komt de hele tijd dingen als 'Fuck that' in voor, en dat is nog maar een zwak voorbeeld, maar het maakt het liedje wel mooi!
Deels mee eens. Mijn buurjongetjes van 4 en 2 hoorden "Fuck you" en zongen dat de hele tijd. Eigenlijk is dat best slecht voor ze maar aan de andere kant echt super komisch, aangezien ze niet weten wat ze zingen :P