• Ik heb een nieuw idee voor een storie!

    Velvet is net twintig en heeft al veel bereikt in haar leven. Ze is sinds kinds af aan al geïnteresseerd in kunst. Ze tekent al vanaf dat ze een klein Velvet’je was. Ze heeft veel kunstwerken geschilderd die al in verschillende musea’s hebben gehangen. Deze zomer hingen een paar van haar kunstwerken op een wereldbekende kunst beurs waar meer dan 25.000 mensen waren geweest. Zo ook Ami James en Chris Nuñez van de wereldbekende tattooshop Miami Ink. Ze vonden Velvet’s kunstwerken enorm goed en waren er erg enthousiast over. Ze boden haar een baan aan in de tattooshop Miami Ink om het werk te leren. Velvet nam de uitdaging aan er was alleen één punt, ze had geen tattoo’s. De deal was dat als ze het werk leuk vond en er verder in door wou gaan ze tattoo’s zou laten zetten.

    Nu is de zomer voorbij en staat Velvet voor een nieuwe stap in haar leven. Ze is net verhuisd naar Miami om aan de slag te gaan bij Miami Ink.
    Welcome to Velvet Ink!


    - Vinden jullie het een goed en leuk idee?
    - Is het origineel?
    - Zouden jullie hem maken als die er ook echt komt?
    - Weten jullie nog meer titels of is Welcome To Velvet Ink goed?

    [ bericht aangepast op 24 aug 2009 - 0:05 ]


    dream, dare, fly!

    Ik snap het: als je wil werken moet je tattoo's idee niet echt
    dat is toch niet verplicht? ><

    [ bericht aangepast op 24 aug 2009 - 0:06 ]


    Don't walk away and leave without a reason.

    DOENDOENDOENDOEN.
    Ik zat al te wachten op een serie over la/miami ink maar ik had geen inspiratie om er zelf een te maken.
    Ik ben je eerste trouwe leester. :Y)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Floodlight schreef:
    Ik snap het: als je wil werken moet je tattoo's idee niet echt
    dat is toch niet verplicht? ><


    In de meeste shops is het wel verplicht om als tattoo artist zelf ook tattoo's te hebben. Dat geeft een vertrouwd gevoel voor de klanten. Ze gaan namelijk eerder naar iemand die zelf ook tattoo's heeft dan iemand die geen tattoo's heeft.

    Dat is een beetje het idee en aangezien dat meisje als ze begint nog geen tattoo's heeft... :3


    dream, dare, fly!

    Screwed schreef:
    DOENDOENDOENDOEN.
    Ik zat al te wachten op een serie over la/miami ink maar ik had geen inspiratie om er zelf een te maken.
    Ik ben je eerste trouwe leester. :Y)


    Jeej :3
    Ik ben van plan om Miami Ink en LA Ink er allebei in toe te voegen alleen begint het eerst bij Miami ink (:


    dream, dare, fly!

    ikke je tweede trouwste leester :Y)


    leuke titel trouwens


    I'm dreaming my end till I'm living it

    r0ckstar schreef:
    ikke je tweede trouwste leester :Y)


    leuke titel trouwens


    Cool! :3
    Ik ben inmiddels al begonnen in Word aan de serie gehehe als ik wat hoofdstukken heb zal ik het hier posten (:


    dream, dare, fly!

    ANNExROCKT schreef:
    (...)

    In de meeste shops is het wel verplicht om als tattoo artist zelf ook tattoo's te hebben. Dat geeft een vertrouwd gevoel voor de klanten. Ze gaan namelijk eerder naar iemand die zelf ook tattoo's heeft dan iemand die geen tattoo's heeft.

    Dat is een beetje het idee en aangezien dat meisje als ze begint nog geen tattoo's heeft... :3

    Isee. Had namelijk dezelfde vraag als Floodlight.

    Ja, het is een origineel idee.


    No growth of the heart is ever a waste

    Omg omg omg, als je er een goed verhaal van maakt ben ik je 3e trouwe lezer (a)

    [ bericht aangepast op 26 aug 2009 - 18:27 ]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Despondency schreef:
    Omg omg omg, als je er een goed verhaal van maakt ben ik je 3e trouwe lezer (a)


    I try! :3


    dream, dare, fly!