• jaaaaaaaaa, en nu mag ik offtopic 111 maken. :Y)


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Whipple schreef:
    Are you scared?
    Well, that's just fine..x'D

    *tekst van een liedje*

    whhahaa :Y)

    xDREIST schreef:
    (...)
    whhahaa :Y)

    ik vind dat liedje echt leuk :3

    xDREIST schreef:
    (...)
    Pfhoe , gelukkig maar =D

    een hele opluchting x'D

    Whipple schreef:
    (...)
    ik vind dat liedje echt leuk :3

    (nerd)
    Ik ben verslaaft aan CB- Are you crying ;o

    Whipple schreef:
    (...)
    een hele opluchting x'D

    Echt wel, stiekem =3

    xDREIST schreef:
    (...)
    (nerd)
    Ik ben verslaaft aan CB- Are you crying ;o

    ik ben een beetje verslaafd, ik draai die wel vaak maar om het nou verslaafd te zeggen..(A), maar die heet This is halloween van Panic at the disco

    Whipple schreef:
    (...)
    ik ben een beetje verslaafd, ik draai die wel vaak maar om het nou verslaafd te zeggen..(A), maar die heet This is halloween van Panic at the disco

    Zijn die niet uit elkaar?
    -test of ze de roddels/nieuwtjes weet-

    xDREIST schreef:
    (...)
    Zijn die niet uit elkaar?
    -test of ze de roddels/nieuwtjes weet-

    weet ik eigenlijk niet... ik heb eigenlijk de laatste tijd alleen maar liedjes van ze geluisterd, maar niet echt over hun wat opgezocht ofzo..x'D (A)

    xDREIST schreef:
    (...)
    Het begon ergens in een vage bioscoop waar ik een horrorfilm ging kijken , en in die bios moest je liggen op zwevende bedden enzo x.x
    Nja, toen was ik daar oppeens niet meer, want ik was toen in een vreemd land, en toen kwamen er de hele tijd mannen achter me aan, die me neer wilde schieten o.o
    Dus toen moest ik voor mijn leven rennen, en ging ik me ergens verstoppen, maar ze zagen me steeds waardoor ze me altijd konden beschieten x.o
    En echt , ik was zo fucking bang ><
    toen werd ik wakker, ging weer slapen, had ik nog een droom, aber die ben ik vergeten x.o

    OMG ;o


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Whipple schreef:
    (...)
    ik ben een beetje verslaafd, ik draai die wel vaak maar om het nou verslaafd te zeggen..(A), maar die heet This is halloween van Panic at the disco

    Dat liedje is leeukkk :Y)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Whipple schreef:
    (...)
    weet ik eigenlijk niet... ik heb eigenlijk de laatste tijd alleen maar liedjes van ze geluisterd, maar niet echt over hun wat opgezocht ofzo..x'D (A)

    Oh oke x'D
    Volgens mij wel (nerd)

    LoveForTom schreef:
    (...)
    OMG ;o

    Ja, eng he? x.o

    xDREIST schreef:
    (...)
    (nerd)
    Ik ben verslaaft aan CB- Are you crying ;o

    Die is zooo mooi (H)
    Weet je welke ook mooi is? She van Di-rect


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    LoveForTom schreef:
    (...)
    Dat liedje is leeukkk :Y)

    idd :Y)

    xDREIST schreef:
    (...)
    Ja, eng he? x.o

    Idd x.x

    Ik had vanmorgen over J en een klasgenoot gedroomd ;o


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.