• Of misschien dat er van nederland zijn dat speciaal naar belgië willen komen [dat ik betwijfel]. Maar iemand die morgen naar Maanrock gaat,in mechelen? Vroeg het me af ^^ Want ik ga er ergens rond lopen. Dus misschien dat ik één van jullie dan wel tegen het lijf loop.

    merellicousx schreef:
    (...)
    misschien ga ik je wel zien !!:9~

    ONTHOUD: Ik loop rond met een vrouw met zwart haar die een beetje groter is dan mij en ikzelf heb blond/bruin haar tot in mijn nek ;D ONTHOUD.

    Conspiracy schreef:
    (...)
    ONTHOUD: Ik loop rond met een vrouw met zwart haar die een beetje groter is dan mij en ikzelf heb blond/bruin haar tot in mijn nek ;D ONTHOUD.

    -onthoud-
    onthouden (:
    ik weet nog niet wat ik ga aandoen ;p
    wss een zwarte skinny (a)


    Mode kan je kopen, styl moet je hebben!

    wij gaan niet.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Conspiracy schreef:
    (...)
    ONTHOUD: Ik loop rond met een vrouw met zwart haar die een beetje groter is dan mij en ikzelf heb blond/bruin haar tot in mijn nek ;D ONTHOUD.

    Onthoud; ik loop er rond met twee meisjes. De een heeft bruin haar en is groter als mij. De ander heb ik nog nooit gezien. Maar heeft blond haar,is iets smal [/en geen idee of ze groter als mij is]. En ik loop er waarschijnlijk bij met een rokje en pumps,dus dat valt wel op^^

    Ik ga niet..


    Live for something or die for nothing

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Onthoud; ik loop er rond met twee meisjes. De een heeft bruin haar en is groter als mij. De ander heb ik nog nooit gezien. Maar heeft blond haar,is iets smal [/en geen idee of ze groter als mij is]. En ik loop er waarschijnlijk bij met een rokje en pumps,dus dat valt wel op^^

    Oké, ik heb onthouden 8D
    Ik heb een donkere blauwe skinny broek aan met daaronder afgetrapte zwart all stars en op de ene zijn van die wit/zwarte vakjes getekend en een long-top [een topje dat langer is enzo] in het blauw met vanonder lintjes en vanboven eh acht knopjes op.. Kan zijn dat ik rondloop met een klein meisje - omdat mijn zusje per sé mee wil - en zij heeft lichtblond lang haar en is heel slank :]

    [ bericht aangepast op 23 aug 2009 - 12:38 ]

    Ik dus niet, want ik heb geen vervoer ):


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nop, ik ga er niet heen.


    Tanya is de beste.

    verplaatst naar meetings

    Nope, ik niet.


    None but ourselves can free our minds.