Of misschien dat er van nederland zijn dat speciaal naar belgië willen komen [dat ik betwijfel]. Maar iemand die morgen naar Maanrock gaat,in mechelen? Vroeg het me af ^^ Want ik ga er ergens rond lopen. Dus misschien dat ik één van jullie dan wel tegen het lijf loop.
-
22 aug 2009 - 20:1122 aug 2009 - 20:58
merellicousx schreef:
(...)
misschien ga ik je wel zien !!
ONTHOUD: Ik loop rond met een vrouw met zwart haar die een beetje groter is dan mij en ikzelf heb blond/bruin haar tot in mijn nek ONTHOUD.22 aug 2009 - 21:00Conspiracy schreef:
(...)
ONTHOUD: Ik loop rond met een vrouw met zwart haar die een beetje groter is dan mij en ikzelf heb blond/bruin haar tot in mijn nek ONTHOUD.
-onthoud-
onthouden (:
ik weet nog niet wat ik ga aandoen ;p
wss een zwarte skinny (a)Mode kan je kopen, styl moet je hebben!
22 aug 2009 - 21:34wij gaan niet.
Stop holding me under and let me breathe.
22 aug 2009 - 21:37Conspiracy schreef:
(...)
ONTHOUD: Ik loop rond met een vrouw met zwart haar die een beetje groter is dan mij en ikzelf heb blond/bruin haar tot in mijn nek ONTHOUD.
Onthoud; ik loop er rond met twee meisjes. De een heeft bruin haar en is groter als mij. De ander heb ik nog nooit gezien. Maar heeft blond haar,is iets smal [/en geen idee of ze groter als mij is]. En ik loop er waarschijnlijk bij met een rokje en pumps,dus dat valt wel op^^22 aug 2009 - 21:52Ik ga niet..
Live for something or die for nothing
23 aug 2009 - 11:43JOYCEVIPx schreef:
(...)
Onthoud; ik loop er rond met twee meisjes. De een heeft bruin haar en is groter als mij. De ander heb ik nog nooit gezien. Maar heeft blond haar,is iets smal [/en geen idee of ze groter als mij is]. En ik loop er waarschijnlijk bij met een rokje en pumps,dus dat valt wel op^^
Oké, ik heb onthouden 8D
Ik heb een donkere blauwe skinny broek aan met daaronder afgetrapte zwart all stars en op de ene zijn van die wit/zwarte vakjes getekend en een long-top [een topje dat langer is enzo] in het blauw met vanonder lintjes en vanboven eh acht knopjes op.. Kan zijn dat ik rondloop met een klein meisje - omdat mijn zusje per sé mee wil - en zij heeft lichtblond lang haar en is heel slank :][ bericht aangepast op 23 aug 2009 - 12:38 ]
23 aug 2009 - 11:44Ik dus niet, want ik heb geen vervoer ):
Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right
23 aug 2009 - 12:1923 aug 2009 - 16:3623 aug 2009 - 16:44