• Ik heb dus een probleempje.
    Ik heb sinds kort een nieuw vriendje en na veel gezaag bij men ouders mocht hij vandaag langskomen. We hebbe in de zetel gezetten en gekust enz die dingen. Maar mijn vader heeft dat gezien en nu beweerd hij dat mijn vriendje alleen met mij is voor de seks O.O
    hij kent hem nog niet eens >.< en nu moet ik het uitmaken van hem. En ik weet dus totaal niet wat ik moet doen. Dus wat zoude jullie doen?


    Magic never ends.

    Blijven zeggen dat t niet zo is? Idunno :X

    wajoo. dat lijkt me enorm kud dat je uit moet maken alleen daarom. misschien moet je hem nog een keer uitnodigen en dan gewoon laten praten met je ouders zegmaar, gewoon zo'n dagje om elkaar echt te leren kennen. i don't know. ;$


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Niet doen, ze zien het vanzelf wel in. Je houdt toch echt van hem?

    zo zijn elke ouders lijkt het wel.


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    BillieJean schreef:
    wajoo. dat lijkt me enorm kud dat je uit moet maken alleen daarom. misschien moet je hem nog een keer uitnodigen en dan gewoon laten praten met je ouders zegmaar, gewoon zo'n dagje om elkaar echt te leren kennen. i don't know. ;$

    Ja dat lijkt me wel een goed idee maar hij hier niet meer binnen ..

    [ bericht aangepast op 22 aug 2009 - 18:31 ]


    Magic never ends.

    6000BRIEFJE schreef:
    Niet doen, ze zien het vanzelf wel in. Je houdt toch echt van hem?

    ja natuurlijk maar ik mag hem niet meer zien dus het gaat wel moeilijk worden om mijn ouders te overtuigen


    Magic never ends.

    Maak hem gewoon duidelijk dat je zeker weet dat hij van je houd & niet bij je is voor de seks ofzo ? :3


    None but ourselves can free our minds.

    Zeg tegen je vader 'Jij bent toch ook jong geweest? Dan weet je wel wat je allemaal doet als je verkering hebt' ofso weetikveel.


    -

    Niet uitmaken in ieder geval. Blijven inpraten op je vader, misschien je moeder erbij betrekken?


    You're a star in heaven.

    Als je echt van hem houdt, denk ik niet dat je naar je vader zou luisteren.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Pernicious schreef:
    Niet uitmaken in ieder geval. Blijven inpraten op je vader, misschien je moeder erbij betrekken?

    Mijn moeder luisterd alleen naar mijn vader zodat zij geen ambras met hem krijgt --'


    Magic never ends.

    DropKick schreef:
    (...)
    Mijn moeder luisterd alleen naar mijn vader zodat zij geen ambras met hem krijgt --'


    That sucks, dan kan je alleen maar blijven zeggen tegen je vader dat hij niet zo is. Succes


    You're a star in heaven.

    Pernicious schreef:
    (...)

    That sucks, dan kan je alleen maar blijven zeggen tegen je vader dat hij niet zo is. Succes

    dankje


    Magic never ends.

    Je eerst afvragen of hij wel degelijk een punt heeft. NIET meteen uitmaken. Zoals ik ooit heb gezegd: A first impression doesn't have to mean a final judgement.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2009 - 19:24 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Je eerst afvragen of hij wel degelijk een punt heeft. NIET meteen uitmaken. Zoals ik ooit heb gezegd: A first impression doesn't have to mean a final judgement.

    Ja ik ga eerst met men vriendje daarover praten. men vader zegt dat hij zo een voorgevoel heeft enz dat hij niet deugd en bij men vorige vriendje zij hij dat hij hem echt vertrouwde dat hij een goeie jonge was enz maar hij was het tegenovergestelde van dat --'


    Magic never ends.