• Ja, dat is wat ik heb aan deze site. Vriendjatters met die kut bannen. :W
    Mods die denken dat wij aan hun voeten liggen, nou DAHAAG! Totziens ik ga.


    when words fail, music speaks.

    niet weggaaaan!

    [ bericht aangepast op 22 aug 2009 - 17:33 ]


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Neee,niet weg gaan ö Dan is het hier zeker dood had een tijd geleden er samen met charissa&siham er nog over hoe het op Q was maanden geleden.

    Ensemble schreef:
    Alle leuke en coole mensen gaan weg. :'( Serieus, Nicol, Ievs en jij. Charissa is geband enzo. Het gaat hier zo dood saai worden! -voorzover het hier nog niet dood saai was-


    You move me ......... Kurt

    BillieJean schreef:
    Bo heeft een forumban . ¬¬

    Ja da moet je ook niet lekker koppig nog steeds offtopic gaan als 2 mods al zeiden dat het niet mocht en ik nog wel dikke rode letter die écht niet te missen waren heb gebruikt.

    Daarbij was die forumban niet voor dat omdat het haar 3e waarschuwing was, en je weet hoe het gaat...

    3 waarschuwingen op een rij een ban derbij...


    BAM!

    RandomRhythm schreef:
    (...)
    Ja da moet je ook niet lekker koppig nog steeds offtopic gaan als 2 mods al zeiden dat het niet mocht en ik nog wel dikke rode letter die écht niet te missen waren heb gebruikt.

    Daarbij was die forumban niet voor dat omdat het haar 3e waarschuwing was, en je weet hoe het gaat...

    3 waarschuwingen op een rij een ban derbij...


    ooh, ze hád al waarschuwingen! ik dacht dat opeens een ban was.
    nee maar ik snap. :]


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    here we go again ....

    Nouja als je echt wilt gaan,

    Byee ^^

    En voor als je wel weer terug komt;

    Welcome back ^^


    I solemny swear i am up to no good

    BillieJean schreef:
    (...)

    ooh, ze hád al waarschuwingen! ik dacht dat opeens een ban was.
    nee maar ik snap. :]

    zo krijg je dus die reacties van 'hier mag niets' terwijl de mensen die zichzelf zo zielig vinden vaak het hele verhaal niet vertellen =]


    BAM!

    Zijn Nicole,ievs en Bo gebant?!:|
    Ik heb wat gemist,blijkbaar.


    I need you like a heart needs a beat

    RandomRhythm schreef:
    (...)
    zo krijg je dus die reacties van 'hier mag niets' terwijl de mensen die zichzelf zo zielig vinden vaak het hele verhaal niet vertellen =]


    klopt, dat was een tijdje geleden, echt vet veel van die topics enzo en van ; DOEI - quizlet is echt stom blablabla enzo.


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    doei.
    Daarnaast kan ik me niet iemand herinneren die geband is voordat jij begon te zeiken.
    slotje