• Hallo ;D
    Ik heb dus een ideetje voor een nieuwe storie, maar daarvoor heb ik jullie hulp nodig.

Robert Pattinson [OfAndereTwilightactor] vlucht weg van het drukke Amerika, naar het rustige Glasgow/Schotland. Geen paparazzi, geen stalkende fans. Dat denkt hij toch. Daar wordt hij echter verliefd op Sàra Fletcher, een doodnormaal dorpsmeisje. Maar als Robert er achter komt dat ze eigenlijk niet zo lief en onschuldig is als ze lijkt en paparazzi is, vlucht - het enige waar hij in staat toe lijkt te zijn - hij opnieuw. Ver weg van de bewoonde wereld en zijn oude leven.

Doen of niet?
    Titel? [Paparazzi?]
    Over wie moet hij gaan?

Als jullie even zouden willen reageren zijn jullie schatten! Ook heb ik al een proloogje gemaakt en als jullie deze eens zouden willen lezen, stem dan hier ook. Voorlopig staat hij nog op non-actief.
    Proloog: Link [Komt pas na stemming]

[ bericht aangepast op 22 aug 2009 - 15:39 ]

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Ik vind het wel cool =) Dus ik wil het wel lezen :Y)

P.S: Radiance hier xD [/ander account]

[ bericht aangepast op 22 aug 2009 - 16:26 ]

Anorexia: you'll be dead before you're thin enough.

Vindicated schreef:
    Ik vind het wel cool =) Dus ik wil het wel lezen :Y)
    P.S: Radiance hier xD [/ander account]

Ah zo zit dat ^^ En vind je de titel en Rob Patz ook goed?

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Tranquillity schreef:
    (...)
    Ah zo zit dat ^^ En vind je de titel en Rob Patz ook goed?

Rob Patz vind ik wel goed hoor ^^ Al vind ik hem niet de leukste uit de films ^^

Over de titel heb ik eerlijk gezegd mijn twijfels :x Ik weet niet, het zou beter kunnen. Ik weet niet of je daarvoor nog andere ideeën hebt? Maar hier geldt natuurlijk dat het jouw verhaal is ^^ Als jij dat het beste vindt, heb ik daar niets over te zeggen =)

[/vat het niet verkeerd op dat ik de titel niet zó vind =)]

Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

Radiance schreef:
    (...)

Rob Patz vind ik wel goed hoor ^^ Al vind ik hem niet de leukste uit de films ^^

Over de titel heb ik eerlijk gezegd mijn twijfels :x Ik weet niet, het zou beter kunnen. Ik weet niet of je daarvoor nog andere ideeën hebt? Maar hier geldt natuurlijk dat het jouw verhaal is ^^ Als jij dat het beste vindt, heb ik daar niets over te zeggen =)

[/vat het niet verkeerd op dat ik de titel niet zó vind =)]

Ik vat het niet verkeerd op en ik ben blij dat je eerlijk bent (: Maar ik heb eigenlijk geen idee meer voor een titel, daarvoor ben ik leeg --' En geef eens jou favorieten uit de film, dan kan ik misschien nog veranderen ^^ Ik twijfel nog steeds voor het hele verhaal, ik ga nog zien =)

GLASLOW
    Daar is Billy Boyd <3

I live for the applause, you will die for it.

Tranquillity schreef:
    (...)
    Ik vat het niet verkeerd op en ik ben blij dat je eerlijk bent (: Maar ik heb eigenlijk geen idee meer voor een titel, daarvoor ben ik leeg --' En geef eens jou favorieten uit de film, dan kan ik misschien nog veranderen ^^ Ik twijfel nog steeds voor het hele verhaal, ik ga nog zien =)

Oké dan ^^

Nou, ik heb nogal iets voor Taylor Lautner :9~ En Jackson Rathbone vind ik ook erg leuk =)

Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

Doen
    de titel -denkt na- You can run but you can't hide for the camera.
    R'patz is goed,Lautner mag ook,Jackson rathbone is ook leuk

We can only learn to love by loving.