• Gheghe´ ja ik heb vanacht gedroomd. ='D en ja ik hoor je denken, gefreakte twilight fan die over Edward Cullen droomt, nou je hebt gelijk. xD

    Maar oke hier ging het dus om en ik moest er wel om lachen

    Oke ik stapte dus met een vriendin in een achtbaan, raak ik eerst 2 euro kwijt nja raar detail. Dus wij vliegen in die achtbaan weg, en we moestne nog een heel stuk maar iks tond ineens samen met die vriendin die ineens was veranderd in een andere een schuur in en toen werd ik achterna gezeten door edward=D hij wou me vermoorden omdat mijn ouders ze hadden ontmaskerd, hij moest me wel vermoorden zei die. En ik begon te rennen maar toen ging ik toch maar terug omdat ik hem aan wou raken.[Ja kom op als je dan toch droomt moet je hem ook even voelen.] ='D en toen knipperde hij ineens met zijn ogen, wist ik veel dat hij met zijn ogen kon vermoorden kwam alice daar ineens aan, en ze zei dat ze hem mij niet kon laten vermoorden. En toen zei jasper ineens iets over haar kracht en toen vroeg Alice hem of hij nog iets te melden had. En toen zei ie dat ze er mooi uitzag van achteren en toen zei Alice ineens dat Edward dat ook wel te zien kreeg over een poosje, en toen begon ik dus te lachen. Oke het slaat nergens op.='D

    Maar oke droomt iemand ook wel eens zo raar?
    x

    [ bericht aangepast op 22 aug 2009 - 13:45 ]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hahhaa x'D


    I found myself in Wonderland.

    xD
    Ag, het kan nooit zo erg zijn als die van mij xD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    xD
    Ag, het kan nooit zo erg zijn als die van mij xD

    Tell me,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik. Heel vaak x)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hopeless schreef:
    Ik. Heel vaak x)

    Dan ben ik gelukkig niet de enigste. =D

    [ bericht aangepast op 22 aug 2009 - 13:47 ]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik :'D
    Ik heb een paar dagen geleden nog zo vaag gedroomd, ik weet nu alleen niet meer waarover xd


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Waaaaah. Ja, en eigelijk nog stommer. (cool)

    Als jij skeletten in paars/oranje Hawaï shirts raar vind.. Dan, ja. x']


    everything, in time

    Ik weet nooit wat ik heb gedroomd><


    Stop holding me under and let me breathe.