• Heb ik op het grootste paard van de manege gereden (schoft ong: 1.75). En blijkbaar ben ik de kleinste die daar ooit heeft gereden. Die gaatjes voor de beugels die ik moest hebben waren zo ver je kan zien nog nooit gebruikt, aangezien ze achterlijk klein waren. Ghehe, nu is het mijn lievelings paard gek, hij was hardstikke lief. Volgens de instructriese is het eigenlijk ook een grote teddybeer. Het was wel minder dat ie in de wei had liggen rollen voor het rijden, zodat er een hele stofwolk van af kwam tijdens het poetsen.
    Wat is het grootste paard waar jullie ooit op hebben gereden?
    Edit: Oh, het is het één na grootste paard op de manege. Maar die grootste zit niet in onze les.. jammer.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2009 - 13:36 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Dude, die schofthoogte is net zo groot als ikzelf. Creepy...


    No growth of the heart is ever a waste

    Een pony toen ik 5 was.
    Daarna nooit meer :X
    Persoonlijk heb ik niet veel met paarden...

    Ik weet niet. o.o
    Ik heb nooit op een paard gereden buiten die ene keer met school, maar toen ging dat paard keitraag en hield iemand die vast bij zijn teugels ofzoiets. :'D
    Dat was in de basisschool.

    een pony en een paard van de kinderboerderij :')

    ik vond het nooit geweldig leuk en al helemaal niet meer toen die pony ineens wegreed van het stukje weiland waar die rondjes hoorde te lopen (was op zo'n soort speelpark) en ik zat er nog achterop :')

    ik was 6 en heb daarna nooit meer op een pony of paard gereden x'D


    dream, dare, fly!

    Zo'n pony op de kermis een hele tijd geleden. :x


    None but ourselves can free our minds.

    pff, ik heb er zelf thuis drie, en ik weet hun schofthoogte niet, maar ik denk ook zoiets ^^

    Wow, dat paard is groter als ik o.O
    En, naast een paar pony's op de kermis en 1x in de bergen waarvan ik het niet weet heb ik nooit paardgereden.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik weet niet precies wat de hoogte was.. maar het was net boven het randje van pony/paard ofz? en de kleine waar ik op heb gereden was een shetlander xD


    Nvt

    Despondency schreef:
    Wow, dat paard is groter als ik o.O
    En, naast een paar pony's op de kermis en 1x in de bergen waarvan ik het niet weet heb ik nooit paardgereden.

    Hij is ook groter dan mij. Ik ben 1.68.. Opstappen was best lastig, want die beugels hangen lekker hoog.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    uhm ik rijd ook wle eens po het grootste pard van de manege hoe groot die is weet ik neit maar bijna 2 keer zo groot als ik ben en ik ben 1.63:Z
    x.


    /

    2 jaar geleden mocht ik een eigen paard. Dus wij bij dat paard kijken, en ik ging erop rijden, draf en gallop. En bij die gallop stopte die niet. Maar de zweep kwam de hele tijd tegen hem aan dus daarom stopte die niet ==' Maar het was wel een eng moment, want dat paard was -komthet- 1.78. Hahaha, ik was toen maar iets van 1.68 ofzo XD Maarja, dat paard hebben we niet gedaan.


    I'd rather go naked than wear fur.

    djeez. grotere schofthoogte dan mijn lengte.
    moet wel suuupertof geweest zijn!


    i need you like a heart needs a beat.

    Ik heb altijd op pony's gereden toen ik klein was. New Forest en Haflingers enzo. En nu rijd ik op een KWPNer. Heb alleen geen idee wat z'n schofthoogte is :'d Ik denk dat hij ongeveer 1.65 is of iets kleiner.. (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    1 keer op een redelijk groot paard, maar ik was toen bang :X
    Dat was de eerste én de laatste keer :'D


    Never run out of reasons to smile...

    volgens mij een pony.

    [/ik ben bang van paarden]


    Stop holding me under and let me breathe.