• Is wat ik vandaag heb gedaan. Ben ik van een kort broekje naar een rokje gegaan. En in de bloemenwinkel kwam ik tot het besluit dat ik me irriteerde aan de legging die ik daaronder aan had. Dus heb ik me nog eens omgekleed in de bloemenwinkel x).Herrinert zich dat ik ooit eens een tshirt heb verwisseld op straat. En dan om het nu eventjes nuttig te maken; zijn er hier nog mensen die zich in het openbaar omkleden?

    [ bericht aangepast op 21 aug 2009 - 20:55 ]

    ik had ooit is tijdens schoolfeest in de toiletten gekropn om m'n legging uit te doen

    & op 'n grote kledingbeurs ws maar 1paskot wr iedereen stond aan te schuiven, dus heb ik maar m'n broek/rok uitgetrokkn toen x)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    xDREIST schreef:
    Ik :Y)
    Soms in een winkel, als ik snel wat moet passen en ze hebben er geen hokjes/of als die bezet zijn :Y)
    Of op straat/ op 't strand...


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    ik wou een shortje aandoen voor school,maar wist zeker dat het niet mocht van mn moeder,dus deed het onder mijn jeans,dan ging ik naar de plaats waar ik met mn BF -die ook een shortje droeg- had afgesproken,en deed daar mijn broek uit.
    en ja dat was op straat :')


    everybody needs a song.

    Nee, alleen kleren uitdoen omdat ik er een bikni onderaan had op een strand.


    None but ourselves can free our minds.

    Conspiracy schreef:
    Eh neen, ik vind het al irritant als ik in een pashokje mezelf moet omkleden omdat ik nogal, hoe zeg je dat, paranoia ben ._.


    You'll never dream alone. <3

    Mijn bf is wel al toen ze 3 jaar was, weggelopen uit het huis, naakt, omdat ze niet in bad wou. Toen liep ze dus naakt over straat. ;x


    You'll never dream alone. <3

    Ik heb ooit samen met mijn nicht in ons onderbroek gelopen, omdat ik zo slim was om in een rivier te 'vallen'.
    & Ik wou niet alleen in mijn onderbroek lopen, dus hebben we er samen in gelopen. :')


    A. ikmisje.

    Ik doe dat ook wel 'ns, maar dan in een winkel. Ik haat die pakotjes meestal >.<


    Live for something or die for nothing

    nee eigenlijk niet..x'D

    Sunflower schreef:
    Ik heb ooit samen met mijn nicht in ons onderbroek gelopen, omdat ik zo slim was om in een rivier te 'vallen'.
    & Ik wou niet alleen in mijn onderbroek lopen, dus hebben we er samen in gelopen. :')

    dat is vet :Y)

    6000BRIEFJE schreef:
    (...)
    Dat vind ik nou eens echt humor hebben. (krul)


    en het leukste was dat ik met dat rokje rodjes ging draaien en ging dat rokje dus omhoogxD


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Sunflower schreef:
    Ik heb ooit samen met mijn nicht in ons onderbroek gelopen, omdat ik zo slim was om in een rivier te 'vallen'.
    & Ik wou niet alleen in mijn onderbroek lopen, dus hebben we er samen in gelopen. :')


    dat is cool


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    jep
    ik zwem competitie en zo tusse de wedstrijde door zitte we meestal in grote zale en ik kleed mij meestal gwn in die grote zale om ^^
    ookal zitte daar jonges ofzo x)


    What happened in the crew stays in the crew ^^