• ]

    [ bericht aangepast op 15 sep 2009 - 21:36 ]


    So far away..

    Waarom moet je wraak nemen op hem?

    zijn klere roze verven^^


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Ik vind eerlijk gezegd dat wraak nooit een goede optie is. ;x


    You'll never dream alone. <3

    Conspiracy schreef:
    Waarom moet je wraak nemen op hem?

    omdat hij voor mij een ander meisje had en hij had t niet met dr uitgemaakt maar nadat ik er was negeerde hij haar. En hij was dus ook van plan mij te negeren.
    hijs dus player. & hij verdient het. :D


    So far away..

    SleepingSun schreef:
    zijn klere roze verven^^

    Ik ga hem niet meer zien dus das onmogelijk. :(


    So far away..

    Breakfast schreef:
    Ik vind eerlijk gezegd dat wraak nooit een goede optie is. ;x

    Dit keer wel, dat meisje heeft ECHT van hem gehouden. & als we geen wraak nemen dan gaat het altijd zo door.


    So far away..

    Riverside schreef:
    (...)
    omdat hij voor mij een ander meisje had en hij had t niet met dr uitgemaakt maar nadat ik er was negeerde hij haar. En hij was dus ook van plan mij te negeren.
    hijs dus player. & hij verdient het. :D

    Aan zulke mensen moet je geen aandacht meer geven. Je zal jezelf eerder belachelijk maken dan hem kwetsen (of wat dan ook) met je wraakactie. Negeer hem gewoon.

    Agony schreef:
    (...)
    Aan zulke mensen moet je geen aandacht meer geven. Je zal jezelf eerder belachelijk maken dan hem kwetsen (of wat dan ook) met je wraakactie. Negeer hem gewoon.

    nee, negeren doet hem toch niks..


    So far away..

    Buh, negeer hem. Ik vind wraak nemen laf eigenlijk en één van de domste dingen die je kan doen.

    Conspiracy schreef:
    Buh, negeer hem. Ik vind wraak nemen laf eigenlijk en één van de domste dingen die je kan doen.


    Ik kan het niet beter zeggen.


    You'll never dream alone. <3

    Riverside schreef:
    (...)
    omdat hij voor mij een ander meisje had en hij had t niet met dr uitgemaakt maar nadat ik er was negeerde hij haar. En hij was dus ook van plan mij te negeren.
    hijs dus player. & hij verdient het. :D
    Oke, die verdient het echt. De beste wraak is geen wraak en gewoon vrolijk verder leven zonder ook maar enige interesse in hem te tonen. Zo bewijs je dat je prima zonder hem kan en hem helemaal niet nodig hebt om een leuk leven te hebben. Simpel toch?


    Life is hard and then we die

    Negeer hem, schenk geen aandacht aan hem. Hij is luuuuuuuuuuuuuuucht.

    laat hem gewoon links liggen (:
    wraak is geen goed plan.

    x


    everybody needs a song.

    Riverside schreef:
    (...)
    nee, negeren doet hem toch niks..

    Alsof een wraakactie hem wel iets zal doen? Als dat de manier is waarop hij met meisjes omgaat, zal het hem niet veel kunnen schelen.
    En I agree met Conspiracy,,

    Oh, ik krijg hele sadistische dingen in mijn hoofd.
    Ik peer 'm hier, voor ik het er nog uitflap ook ><


    No growth of the heart is ever a waste