Conspiracy schreef:
Waarom moet je wraak nemen op hem?
omdat hij voor mij een ander meisje had en hij had t niet met dr uitgemaakt maar nadat ik er was negeerde hij haar. En hij was dus ook van plan mij te negeren.
hijs dus player. & hij verdient het.
Riverside schreef:
(...)
omdat hij voor mij een ander meisje had en hij had t niet met dr uitgemaakt maar nadat ik er was negeerde hij haar. En hij was dus ook van plan mij te negeren.
Aan zulke mensen moet je geen aandacht meer geven. Je zal jezelf eerder belachelijk maken dan hem kwetsen (of wat dan ook) met je wraakactie. Negeer hem gewoon.
Agony schreef:
(...)
Aan zulke mensen moet je geen aandacht meer geven. Je zal jezelf eerder belachelijk maken dan hem kwetsen (of wat dan ook) met je wraakactie. Negeer hem gewoon.
Riverside schreef:
(...)
Oke, die verdient het echt. De beste wraak is geen wraak en gewoon vrolijk verder leven zonder ook maar enige interesse in hem te tonen. Zo bewijs je dat je prima zonder hem kan en hem helemaal niet nodig hebt om een leuk leven te hebben. Simpel toch?
Riverside schreef:
(...)
nee, negeren doet hem toch niks..
Alsof een wraakactie hem wel iets zal doen? Als dat de manier is waarop hij met meisjes omgaat, zal het hem niet veel kunnen schelen.
En I agree met Conspiracy,,