• 't Gaat me niet om het meisje of de haarkleur, maar haar kapsel vind ik echt stoer.
    Link

    Ik zit eraan te denken om mijn haar (zoals gewoonlijk) donkerbruin te verven met een spoeling en er dan indien mogelijk kleine paarse plukjes doorheen te doen. ^^

    Leuk/niet leuk?
    En ja, ik kan het hebben als je het niks vindt (krul)

    [ bericht aangepast op 20 aug 2009 - 19:19 ]


    I clicked my heels and wished for you.

    Leuk! I realy like it =]

    ik vind het leuk! doet me een beetje denken aan alice cullen : D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik vind hem leuk,vooral die plukjes lijken me heel leuk.Als je het doet moet je er ff een foto van maken.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Doen!

    Niet mijn stijl. :'D En donkerbruin met paarse plukjes lijkt me wel mooi.


    I live for the applause, you will die for it.

    Sorry maar ik vind het lelijk :X
    Maar als jij het mooi vind moet je het doen (A)


    Stop wishing, Start doing..

    wat stoer! zou er wel gaaf uitzien in het donkerbruin met paars ^^


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    JustLikeYou schreef:
    Sorry maar ik vind het lelijk :X
    Maar als jij het mooi vind moet je het doen (A)

    No problem, ik ben al verbaasd dat ik zoveel positieve reacties heb :'D
    Thanks dat je wel eerlijk bent.


    I clicked my heels and wished for you.

    Echt super cool. Ik zit zelf ook al heel lang te zeuren om paarse plukken. Tevergeefs. -.-'


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Blondine schreef:
    Echt super cool. Ik zit zelf ook al heel lang te zeuren om paarse plukken. Tevergeefs. -.-'

    Mijn ouders weten het nog niet :X
    Heb het al eens geopperd en dat vonden ze niet leuk, maar ze hebben het me (nog) niet verboden.

    Waarom mag dat niet van je ouders? Het is niet zo dat je je haar groen verft, 5 piercings in je neus laat zetten en een tattoo op je linkerbil?
    -rijke fantasie-


    I clicked my heels and wished for you.

    Wat een mooi meisje ö


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Het kapsel is wel leuk, maar die paarse plukjes met donkerbruin haar vind ik niet zo. Tenzij je voor heel donkerbruin haar gaat dat net zwart lijkt dan is het wel heel mooi (:


    You're a star in heaven.

    Pernicious schreef:
    Het kapsel is wel leuk, maar die paarse plukjes met donkerbruin haar vind ik niet zo. Tenzij je voor heel donkerbruin haar gaat dat net zwart lijkt dan is het wel heel mooi (:

    Tja, zwart kan ik echt niet hebben, maar in het begin is het inderdaad bijna zwart. Daarom doe ik die paarse plukjes denk ik niet permanent, dan vervagen ze ongeveer gelijk met mijn haarkleur. Die blijft overigens echt achterlijk lang zitten bij mij :') Mijn laatste kleuring moest er na 2 maanden uit zijn, maar zit er nu, 4 maanden later, nog duidelijk in :')
    Je hebt wel een punt (krul)


    I clicked my heels and wished for you.

    xBiteMe schreef:
    (...)
    Tja, zwart kan ik echt niet hebben, maar in het begin is het inderdaad bijna zwart. Daarom doe ik die paarse plukjes denk ik niet permanent, dan vervagen ze ongeveer gelijk met mijn haarkleur. Die blijft overigens echt achterlijk lang zitten bij mij :') Mijn laatste kleuring moest er na 2 maanden uit zijn, maar zit er nu, 4 maanden later, nog duidelijk in :')
    Je hebt wel een punt (krul)


    Ik ben jaloers >< Ik mag mijn haar niet verven van mijn mama oo'

    [ bericht aangepast op 20 aug 2009 - 20:32 ]


    You're a star in heaven.

    ziet er leuk uit, alleen ik hou meer van lang haar ^^