• Omdat de jongen waarmee ik stiekem weg ben geweest, zonet gezegd heeft dat hij verliefd is op mij. of iets in die aard toch.

    Ik quote: Emilie heeft gisteren, op msn, weeral my een hele hoop pijn gedaan. ze zat ook bezig, over jou, en over my. Over ons, en ik ontkende dat er een ons was, of zo iets in die aard. en ik heb gezegd, dat zij, zo belangrijk voor my was. niet te vergelijken, met jou, of een ander meisje. maar, nu besef ik dat ik fout was omdat ik, mij, met jou, al lange tijd niet meer zo goed gevoeld heb,en da gevoel, kan zeker tegenover het gevoel staan, toen, ik met emilie was en ze vroeg my,om u te laten vallen
    en ik heb nee gezegd omdat ik denk,dat ik, jou graag ben beginnen zien.


    btw: emilie is zijn ex.

    dus nu ben ik sprakeloos; omdat ik niet weet wat ik voel.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2009 - 18:24 ]


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    volgens mij heb je gewoon wat tijd nodig om erachter te komen, als hij jou graag ziet, begrijpt hij wel dat je tijd nodig hebt ;)


    -

    Ik heb op dit moment net hetzelfde probleempje ^^ maar dan niet dat met dat ex gedoe enzo, hij is ook verliefd op me, maar ik weet nog niet goed wat ik voel :S Ik heb gwn gezegd dat ik tijd nodig heb, en als hij echt wat voor je voelt, dan wacht hij.


    You're my own fairytale <'3