• Ik vind het echt zo gemeen...

    Als ik een serie in de spotlight wil zeggen zegt dat wijf van die dingens.. De door u ingetoetste code is onjuist, Terwijl de code gewoon goed is.. Hier door raak ik bakken veel geld kwijt, En dan gooi ik van woede mijn telefoon weg... Ik wil weten of ik de enige ben die dit heeft...

    XxX

    Jaa klopt dat heb ik dus ook


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Heb ik ook last van en nu is mijn btg op.


    I'm not perfect and I don't live to be. But before you go pointing fingers make sure your hands are clean.

    Heb ik ook last van en nu is mijn btg op.

    Jhaa idd mijne ook :S


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Mr ik vind ook, je belt niet eens een minuut en er zegt 1;50 € per min. & je bent Freakin 4€ kwijt man ! Ö Gans duur ! Ö

    Ik geloof dat dit puur is om mensen de geld uit hun poten te trekken O.ô Naja, ik hoef mijn quizlet of profiel of watdan ook niet zo zeer in de spotlights te hebben, zoveel geld heb ik daar niet voor over x)


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    jaa ik kon het ook niet het lukte 1 keer en na 5 minuten was die weg .. :S 1.50 fzoo is het dan niet waard :S

    Heb ik ook een x gehad en toen ik het nog een x wou doen lukte het wel gwn x]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Nu moet ik weer 1 hele maand wachten voordat ik ten eerste weer btg krijg. Ik probeer het ook niet meer anders ben ik weer 4 euro kwijt.


    I'm not perfect and I don't live to be. But before you go pointing fingers make sure your hands are clean.

    Nu moet ik weer 1 hele maand wachten voordat ik ten eerste weer btg krijg. Ik probeer het ook niet meer anders ben ik weer 4 euro kwijt.


    4 euro?! Ik dacht dat het 1,30 was ofzo :S


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    Heb ik ook een x gehad en toen ik het nog een x wou doen lukte het wel gwn x]


    Ja ik heb het 2 x geprobeerd en toen deed die het ook niet ik heb uit frustratie mijn mobiel weggegooid (in de hoek van mijn kamer he, niet de prullenbak xD).. Maar Lieve Darkpassion heeft mijn serie voor mij in de spotlight gezet (H)