Ik vind van wel, maar dat ligt meer aan mij. Want ik zoek een leuk bijbaatje, maar of dan ben ik te jong of verdient slecht
En ik heb op t moment helemaal niet veel dus... -.-
Second star on the right and straight on till morning
Ja. Misschien niet zoveel als oudere werknemers met een vaste baan enz, maar ze maken echt gebruik van ons. Tenminste de baantjes die ik tot nu toe heb gehad wel. Leven als 'puber' kost ook geld hoor.
Ja ik vind vanwel.. Maar het ligt er aan.. In vind eigenlijk dat een 18 jarige veel meer moeten worden betalen.. Want die moeten met hun 18 alles zelf gaan betalen.. En daar hebben ze veel moeite mee.. Maar nu ben ik verder aan het aan dan want de vraag is..
Uhmm ik vind van wel.. !! xd lekker handig voor moi !!
Assassin schreef:
Nee, want dan nemen de werkgevers liever oudere mensen aan, met meer ervaring omdat die hetzelfde salaris krijgen. Jongen mensen zijn goedkoper, daarom nemen ze die eerder aan nu.
Assassin schreef:
Nee, want dan nemen de werkgevers liever oudere mensen aan, met meer ervaring omdat die hetzelfde salaris krijgen. Jongen mensen zijn goedkoper, daarom nemen ze die eerder aan nu.
Hmm, eens.
Het best lullig dat ik ongeveer de helft krijg van wat een volwassene krijgt, voor hetzelfde werk en hetzelfde aantal uren.
Iets hoger wel, maar niet evenveel als de volwassenen dan nemen ze geen jongeren meer aan.
nee man, pubers zijn raar, ze gaan snoep ervan kopen of drugs ofzo, sparen daar doen ze niet aan. Dus nee, zo is het wel goed. (Tenzij ze echt goed werk verrichten, dan is het een ander verhaal)