• Nou mensen,wie heeft er pumps en wat voor kleur dan?x'D

    sorry wil ik even weten

    Ik zelf heb:
    Witte pumps
    Felroze pumps
    Felgroene pumps
    Zwarte pumps

    x'D


    Lalalalalalalala.


    Ik vind die rode lak pumps ook zo vet,alleen ik mag ze niet van mijn vader omdat hij me dan een hoer vind x'D

    Ik heb rode lak pumps met een hak van 10 centimeter! En ze staan me zo sexy, al zeg ik het zelf ^^ Njah, ze staan niet hoerig. Maar dat is bij ieder persoon weer anders. Het ligt eraan met wat voor kleding je ze combineert x']

    Ik heb téveel pumps. Volgens mij kom ik aan 25 paar O.o


    woow x'D


    Lalalalalalalala.

    ik heb alleen zwarte pumps..:P

    maar zelf wil ik nog heel graag...;;

    felroze..

    witte..

    en..

    zwart wit gestreepte..:P

    owjaa...

    en nog felrode..:P

    Kheb Zwrte ^^ !
    Maar ik wil Turquoisen fzu of erm Gele of Donkerpaarse lijken me ook wel leuk enzo ^^

    (...)
    woow x'D

    Ja, ik weet het. Het zijn er inderdaad een beetje veel. Maar ik heb in ieder geval keuze genoeg =D

    (...)

    Oow ik loop op niks anders dan hoge hakken en dat soort zooi x'D toen ik 10 was liep ik al op pumps dus ja x'D


    Ik ben meer van de plaate schoenen xD
    Maar dat komt misschien ook omdat ik bij mijn sport niks anders dan platte schoenen (met noppen eronder) nodig heb xD


    I'm not perfect and I don't live to be. But before you go pointing fingers make sure your hands are clean.

    Ik heb er Rode van 3cm hoog fosho* en zileveren 5 cm hoog fosh* mat die zilveren ebn ik groter als mijn vader en even groot als mijn vriend... xD


    *He's the one.