• hy doet pijn en ik heb hem al fácking 2,5 jaar -.-


    T O K I O H O T E L < 3

    alle beugels sucken.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Aaaah, waarom.
    Ik krijg de mijne erin geplant over 6 dagen. ><
    Nu hebben ze er van die rekkers ingstoken en dat doet FACKING zeer. Ik kan niet meer van een glas drinken, en moet via rietje doen. Hell, ik kan zelf niet bijten of ik verga van de pijn. En dan zit dat kutding er nog niet in.
    Ik heb meelij met je.

    ik heb er ook 1tje.
    ik denk haast ander half jaar.

    ik moet die kut elastiekjes dragen, maar ik draag ze niet.

    als ik tegen die ortho zeg dat ik ze in heb gehad, terwijl ik ze niet in heb gehad, zeggen ze "ja dat zie ik, het gaat goed zo je gebit"

    die elastiekjes zijn gewoon poep


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    cherrycream schreef:
    ik heb er ook 1tje.
    ik denk haast ander half jaar.

    ik moet die kut elastiekjes dragen, maar ik draag ze niet.

    als ik tegen die ortho zeg dat ik ze in heb gehad, terwijl ik ze niet in heb gehad, zeggen ze "ja dat zie ik, het gaat goed zo je gebit"

    die elastiekjes zijn gewoon poep


    Wat een oen.

    ik krijg pas op mijn 15de een beugel.
    ik moet hel één jaar dragen, dan operatie, dan nog een paar maanden beugel --'


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    cherrycream schreef:
    ik heb er ook 1tje.
    ik denk haast ander half jaar.

    ik moet die kut elastiekjes dragen, maar ik draag ze niet.

    als ik tegen die ortho zeg dat ik ze in heb gehad, terwijl ik ze niet in heb gehad, zeggen ze "ja dat zie ik, het gaat goed zo je gebit"

    die elastiekjes zijn gewoon poep


    ik moest een buitenbeugel op school aan. Deed hem bijna nooit aan, zelfs thuis niet. Vroeg mijn orthodontiste. "Heb je hem veel aangedaan?" Ik braaf knikken. -Mijn vader die mee was, wou bijna protesteren, maar de ortho was hem al voor- "Kan ik zien, alles loopt goed vooruit." En toen keek mijn vader naar die vrouw van: WTF?! X.X


    You'll never dream alone. <3

    ik moest een buitenbeugel op school aan. Deed hem bijna nooit aan, zelfs thuis niet. Vroeg mijn orthodontiste. "Heb je hem veel aangedaan?" Ik braaf knikken. -Mijn vader die mee was, wou bijna protesteren, maar de ortho was hem al voor- "Kan ik zien, alles loopt goed vooruit." En toen keek mijn vader naar die vrouw van: WTF?! X.X


    Ortho's zijn gewoon vieze pedo's die het leuk vinden om mensen op te lichten x) Mijn ortho heeft al heel vaak een rechtzaak gehad omdat hy altyd zegt:'Jah je zit al in de eindfase' maar dan moeten diegene hun beugel nog heel lang., klootzak dat hy is (N)


    T O K I O H O T E L < 3

    Nee die van mij was eerlijk, echt eerlijk.. Ik had hem minder lang dan ik hem moest. En hij deed geen pijn iedereen vondt hem leuk staan :S


    Some angels have no wings.

    Endeavor schreef:
    (...)

    Wat een oen.

    XD Ja idd.


    Mode kan je kopen, styl moet je hebben!

    NINAxTOM schreef:
    (...)

    Ortho's zijn gewoon vieze pedo's die het leuk vinden om mensen op te lichten x) Mijn ortho heeft al heel vaak een rechtzaak gehad omdat hy altyd zegt:'Jah je zit al in de eindfase' maar dan moeten diegene hun beugel nog heel lang., klootzak dat hy is (N)


    Dan is de mijne een peda? O-o
    Ach boeiend, de mijne zei ook dat ik in de eindfase was, ging 'ie er pas na zes maanden uit. Eerst zeggen, 'Dit word misschien je voorlaatste keer.' Moest ik nog zes maanden terug. --"


    You'll never dream alone. <3

    Endeavor schreef:
    Aaaah, waarom.
    Ik krijg de mijne erin geplant over 6 dagen. ><
    Nu hebben ze er van die rekkers ingstoken en dat doet FACKING zeer. Ik kan niet meer van een glas drinken, en moet via rietje doen. Hell, ik kan zelf niet bijten of ik verga van de pijn. En dan zit dat kutding er nog niet in.
    Ik heb meelij met je.

    Teek iet iesie.
    Dat duurt een weekje en dan is die pijn weg - als je de beugel hebt eah.
    En bekijk het positief: Wie mooi wil zijn moets pijn lijden - de mijne is er nu al een paar maanden uit and god i like my tanden :Y)

    Ik hoef [hopelijk] geen beugel..
    Het lijkt me pijnlijk. Heb medelijde met je


    Donna ni tooku hanarete ite mo. Bokura wa itsu demo soba ni iru - No matter how far apart we are, we're always together