• Ghehe, omdat sommige meiden wel eens klagen om hun gewicht besloot ik om een 'afval'-topic te maken. Als je goede tips hebt om gezond af te vallen, drop ze dan hier neer. Wil je zelf afvallen, kijk dan gewoon regelmatig in dit topic en kijk voor tips. Nah, wie doet er mee met het afvalteam ofzo?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Conscious schreef:
    (...)Ik heb zo'n voorgevoel dat je veel weet van wat slecht en goed voor je lichaam is ;o



    haha, weet ik allemaal van mijn moeder (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Breakfast schreef:
    (...)

    Wat is dat?
    O-O


    soort van kisten in je nieren.En de pijn is ondraagelijk.Het is precies of iemand steekt je de hele tijd met een mes ;s


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    prettyfly schreef:
    (...)

    soort van kisten in je nieren.En de pijn is ondraagelijk.Het is precies of iemand steekt je de hele tijd met een mes ;s


    Oké, nu maak je me bang. -Gaat snel lopen achter drank-


    You'll never dream alone. <3

    Breakfast schreef:
    (...)

    Oké, nu maak je me bang. -Gaat snel lopen achter drank-


    dus, veel drinken (y)
    maar niet de hele tijd ongezond gaan drinken hé ;p


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Gewoon gezond eten en dagelijks bewegen ;D


    I don't need words to feel those lips.

    prettyfly schreef:
    (...)

    soort van kisten in je nieren.En de pijn is ondraagelijk.Het is precies of iemand steekt je de hele tijd met een mes ;s

    Ja, en het is afschuwelijk om je vader zien te lijden als hij wéér maar eens nierstenen heeft -.-'


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    BrokenDreams schreef:
    (...)
    Ja, en het is afschuwelijk om je vader zien te lijden als hij wéér maar eens nierstenen heeft -.-'


    Een vriend van mij moet elke dag 2 liter water drinken anders heeft hij nierstenen.En mijn moeder heeft het ook al een paar keer gehad (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Het is trouwens ook niet slim om elke dag te gaan wegen en al helemaal niet een paar keer per dag. Dat is niet erg goed voor je humeur. Het is beste is om jezelf één keer in de week te wegen rond een bepaalde tijd. In een dag kan je gewicht namelijk een kilo veranderd zijn, dus het is het handigst om het steeds rond de zelfde tijd te doen.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    En als je dunner wilt lijken moet je zwart dragen en zeker geen wit (:
    want zwart slankt je af, en wit laat je dikker lijken


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Het ontbijt zeker niet overslagen, veeeeeel water drinken, genoeg bewegen en gezonde tussendoortjes eten. That's all I know. :'D

    Veel beweging doen helpt,maar dat is niet noodzakelijk. Gewoon minder snoepen,minder eten,maar meer verspreide,kleine maaltijdjes. Dus als tussen doortje een appel ofso. En veel water drinken. Dat heb ik gedaan,en ik bewoog niet. En ben 5 kilo afgevallen :'D.

    JOYCEVIPx schreef:
    Veel beweging doen helpt,maar dat is niet noodzakelijk. Gewoon minder snoepen,minder eten,maar meer verspreide,kleine maaltijdjes. Dus als tussen doortje een appel ofso. En veel water drinken. Dat heb ik gedaan,en ik bewoog niet. En ben 5 kilo afgevallen :'D.


    minder eten moet niet..Je moet gewoon een gewone maaltijd nemen, maar dan gezonder.Dus bijv. meer groenten dar gewoonlijk een kleiner stukje vlees.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    En als je wel joggt, doe dat dan om de dag. Het is namelijk niet goed voor je spieren om elke dag te gaan joggen. Spieren moeten ook rust krijgen.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    ik ben nu net in 2 maanden 5 kilo afgevallen.
    maar is denken tips
    -geen tussendoortjes.
    -neem vasten tijden voor een maaltijd.
    -beweg zo veel mogelijk.
    -drink veel water.
    -doe buikspier oefeningen.


    To The Stars Through Adversity

    FreePeace schreef:
    En als je wel joggt, doe dat dan om de dag. Het is namelijk niet goed voor je spieren om elke dag te gaan joggen. Spieren moeten ook rust krijgen.


    je kunt beter Start-To-Run doen (:
    zo bouw je het beste een conditie op


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.