• Dus, ik was met mijn oude vriendinnen daarnet aan het bellen en oude herinneringen aan het boven halen. En nu vind ik mezelf vroeger zielig.

    Want, we waren bezig over Tokio Hotel en twee jaar geleden was ik een abnormale hater en schold al die fans uit. ;$

    Gosh, ik was vroeger zielig. O=
    Nou ja, ik wil eigenlijk weten of ik nu de enige ben of niet, die vroeger zo was? ;x


    You'll never dream alone. <3

    Ik deed vroeger mee met haters uit mij klas omdat ik niet durfde toegeven dat ik fan was.Het enige dat ik altijd stilletjes zei als het over th ging was dat hun muziek wel zeer goed was. meer durfde ik niet te zeggen.:$

    [ bericht aangepast op 19 aug 2009 - 20:58 ]


    Everyone smiles in the same language.

    Ik heb hun nooit uitgescholden, maar ik was ook geen fan :P
    en nu wel :Y) dankzij men beste vriendin en Q xD


    Moving on but never letting go

    toen th net n beetje doorbrak met monsoon riep ik ook de hele tijd: wat n homo's, Bill is echt een wijf, hun muziek is kut en gaat nergens over enzo maarja toen werd ik fan x3 maar dat ben ik nu ook al n stuk minder en als ik nu terug denk hoe ik was als fan vind ik t ook best zielig x3


    She said: I gotta find out for myself

    ik dacht eerst dat bill een meisje was, ik zag de klip, ik hoorde en zag hem zingen, maar ik dacht dat het een meisje was


    What would Emma do?

    Troost je.
    Ik ben altijd al zielig geweest °-°
    Tis vast erfelijk? 8D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    posessed schreef:
    Troost jezelf, ik dacht eerst echt dat Bill een meisje was. :x

    ik heb dat ook gedacht, maar eigenlijk nooit echt hardop gezegt..

    Geloof me zus, met jouw een leven leiden is zwaar en je komt nu pas achter hoe zielig je bent. =3

    posessed schreef:
    Troost jezelf, ik dacht eerst echt dat Bill een meisje was. :x


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    TomSweeterd schreef:
    Geloof me zus, met jouw een leven leiden is zwaar en je komt nu pas achter hoe zielig je bent. =3


    En wat zijn we lekker aardig. Ö
    Jij moest trouwens al lang in je bed liggen!

    Ontopic; Guess what, ik ben lekker niet zielig aan het doen, doen enkele bf's van mij, mijn actie na van toen.. --'


    You'll never dream alone. <3

    Eerst was ik er heilig van overtuigd dat Bill een wijf was ;'3 Dus toen ging ik heel mijn klas er van overtuigen, en toen ik eenmaal fan was en dus erachter kwam dat hij helemaal geen wijf is, moest ik heel mijn klas dáár weer van overtuigen ;']


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    nope nooit gehad.


    bla bla bla

    Kikaaaaa, das gemeen. =O


    We'll never be as young as we are tonight

    Allied schreef:
    Kikaaaaa, das gemeen. =O


    Is gemeen gemener dan zielig? O-O


    You'll never dream alone. <3

    Breakfast schreef:
    (...)

    Is gemeen gemener dan zielig? O-O

    Uhm ja? : D


    We'll never be as young as we are tonight

    Eerst was ik een vreselijke hater , en toen een beetje fan, en nu ben ik iemand die het niet erg vind als je fan bent maar die zelf de muziek weer kut vind xD


    Here I Am