• - ik was mijn haar met style shampoo
    - ik style mijn natte haar
    (eerst de bovenste laag, dan mijn onderste laag)
    - ik doe er haarlak in en een klein beetje gel.
    - ik loop naar buiten, en het is na 20 minuten al weer golvend aan het worden.


    (Ik heb van mezelf golvend haar en het is pluizig.door het stylen word mijn haar heel zacht en het pluist totaal niet meer.)

    Maar mijn probleem is; hoe zorg ik ervoor dat mijn haar heel de dag style blijft?
    alvast bedankt. (flower)

    [ bericht aangepast op 19 aug 2009 - 18:32 ]


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    dat komt omdat je haar nat is als je het stijlt.
    ten 1e. dat is zo slecht voor je haar, kan ik nieteens in woorden beschrijven.
    ten 2e. als nat haar opdroogt, krult het vaak weer.
    volgendekeer eerst wachten tot het droog is en dan pas stijlen nd stuff.


    The economy is suffering, let it DIE!

    je moet het wanneer het droog is nog een x stijlen.
    en als je er haarlak in hebt zitten kun je het ook weer stijlen maar dan kan het veel sneller verbranden en is slecht voor je haar
    maar dat doe ik altijd


    We can only learn to love by loving.

    Het stijlen als het droog is.


    Mew <3

    Stijlen na dat je je haar heb gedroogd met een stijltang?

    [ bericht aangepast op 19 aug 2009 - 18:34 ]


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    @; maar mn haar word toch droog als ik het style?


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    cherrycream schreef:
    @; maar mn haar word toch droog als ik het style?

    weetje hoe slecht het is..
    daar gaat je haar hardstikke dood van.
    eerst fohnen en dan stijlen.
    of eerst drogen en dan stijlen.
    nooit nat haar stijlen

    [ bericht aangepast op 19 aug 2009 - 18:37 ]


    The economy is suffering, let it DIE!

    Gewoon stijlen als je haar droog is, en niet te veel haar ineens stijlen, want ik deed vroeger ook grote plukken ineens en toen golfde het ook terug, maar nu niet meer. :3


    None but ourselves can free our minds.

    LotteLampje schreef:
    (...)
    weetje hoe slecht het is..
    daar gaat je haar hardstikke droog van.
    eerst fohnen en dan stijlen.
    of eerst drogen en dan stijlen.
    nooit nat haar stijlen

    okee, dat wist ik niet.

    & dankjewell iedereen.


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Als je je haar stijlt als het nat is gaat je haar dood, vriend. Niet zo handig dus.
    Ik stilj mijn haar ook altijd na het douchen, maar dan spuit ik er eerst Care&Repair spray van Andrelon in als het nog nat is. Als het dan droog is stijl ik het, dan doe ik er zijde spul in en dan blijft het gewoon stijl.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Je blaast je haar eerst beter droog en dan pas stylen. Als je een goede haardroger hebt, een sterke, dan is het daardoor al wat plat en kan je het daarna stylen. Stylen als het nat is, is heel slecht voor je haar en gaat het er rapper van splijten enzo. Ook kun je beter als je golvend, pluizig haar hebt, beetje bij beetje stijlen. Dus een plukje stijlen, héél klein beetje haarlak. Nog een plukje stijlen, weer wat haarlak. En dan nog eens haarlak over het geheel. Je moet dan wel goede haarlak hebben die niet plakt en niet teveel aan elkaar klit.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2009 - 18:47 ]


    What you see, is what you get.

    Laten drogen beetje haarlak in de lok doen die je wilt stylen, niet te veel haarlak is ook slecht en je haar met een haarmasker 2 keer per week in smeren zoo dat je haar wel goed blijft.


    Some angels have no wings.

    je haar stijlen als het nat is is slechter dan je haar stijlen dat het droog is + het is heel erg slecht voor je stijltang (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    nooit op nat haar.

    gebruik een 'leave in conditioner' of serum dat je haar beschermt tegen de hitte van zo'n ding.

    het beste is om je haar gelijk als het nat is, de fohnen, en dan naar beneden blijven borstelen, maar dat merk je vanzelf, wat de beste techniek is om het stijler te maken.

    dan eventueel gewoon haarlak/gel of wat dan ook erin,

    als dat niet werkt, moet je na het fohnen gewoon nog even stijlen,

    maar doe het niet te vaak, en als het stijl fohnen werkt, kan je het afwisselen met het stijlen en fohnen van je haar.

    Je haar stijlen als het nat is zó slecht voor je haar, stop ermee, serieus. o.o
    Je moet eerst je haar drogen, het gezondste is om het natuurlijk te laten drogen, maar als je geen tijd hebt, kun je natuurlijk een haardroger gebruiken, en dan moet je het plukje per plukje stijlen. En dan haarlak spuiten.

    stijlen als je haar droog is. en je hebt ook bepaald spul (ben de naam ff kwijt) wat ik altijd in mijn haar smeer voordat ik het stijl. van dat spul wordt je haar vanzelf al wat stijl, en het beschermt je haar als je er later nog een x met een stijltang doorheen gaat. dan beschadigt je haar minder snel.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg