• ik zit op de zolder dus ik heb een goed uitzicht x) *kijkt naar buiten* Ik zie een man en een vrouw naar vissen kyken in het water x) (ik heb nu uitzicht op de achterkant van een dierenwinkel waar buiten vissen in vijvers zwemmen ofzo). Wie helpt mee om die mensen in het water te duwen? xp
    Wat zie jy als je naar buiten kykt? Okey dit slaat nergens op maar oké verveling heerst
    (lol)


    T O K I O H O T E L < 3

    Ik ben in Oostenrijk, dus ik zie voor me een berg, onder me meerdere huisjes en als ik naar reachts kijk, zie ik het dal en de bergen die zich uitstrekken :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    NINAxTOM schreef:

    haha okey, heeft hy zijn shirt uit? xp:9~


    Haha, ja. En hij heeft een pet op zijn kop.


    Geen woorden, maar daden.

    NINAxTOM schreef:
    (...)

    Zwaai naar hem en roep JOEHOEEE x)


    whaha x'D
    ik ging net zo naar hem zwaaien en hij zat echt zow te kijken van WTF :')
    ik vind het wel grappig hij gaat altijd op het dak staan als die wilt roken :')


    dream, dare, fly!

    whaha x'D
    ik ging net zo naar hem zwaaien en hij zat echt zow te kijken van WTF :')
    ik vind het wel grappig hij gaat altijd op het dak staan als die wilt roken :')


    Whaha omg x) roep:'Doe je shirt uit!'>.<


    T O K I O H O T E L < 3

    De Rotterdamse skyline.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    een boom, een grasveld met speelding en nog een boom


    bla bla bla

    Vanuit de woonkamer: De tuin met plantjes en hekje, en een tuingebouwtje waar de fietsen in staat met een fel-rode deur :'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    een oprit x.x
    en een bmw


    We can only learn to love by loving.

    NINAxTOM schreef:
    (...)

    Whaha omg x) roep:'Doe je shirt uit!'>.<


    gehehe ik ga vanavond gewoon eens met hem praten (A)
    hij is nu al weer van het dak af --' maar elke avond zit die er weer x'D


    dream, dare, fly!

    Mijn huis heeft veel te veel ramen dat ik niet elke kant ga opnoemen. Maar als ik uit mijn slaapkamer kijk dan zie ik; een stukje van onze buiten,ons klein terasje,dan de wei met mijn beste vrienden,de koeien. En dan zie ik nog eens "vanhooll" [fabriek waar ze bussen en camions maken].

    Fighter schreef:
    een oprit x.x
    en een bmw


    Wat een lege wereld O.O En daarna, val je naar beneden. Kom jongens ritje met de bwm, vroeeeeeeeemmmmmm -valt de oneindige witte diepte in-


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik zie onze tuin dan een maïsveld en dan een wei waar momenteel koeien en paarden staan en daarachter staan huizen :)
    x

    Fighter schreef:
    een oprit x.x
    en een bmw

    Wij hebben ook een bmw:Y)

    JOYCEVIPx schreef:
    Mijn huis heeft veel te veel ramen dat ik niet elke kant ga opnoemen. Maar als ik uit mijn slaapkamer kijk dan zie ik; een stukje van onze buiten,ons klein terasje,dan de wei met mijn beste vrienden,de koeien. En dan zie ik nog eens "vanhooll" [fabriek waar ze bussen en camions maken].

    Ha die fabriek weet ik zijn maar ik woon niet in da dorp ik woon meer tegen Mechelen :) x

    De gordijnen zitten dicht want ik kijk een film (A)


    -