• Humanoid 1
    Humanoid 2
    Humanoid 3
    Humanoid 4
    Humanoid 5

I love their new style.
    Serieus, ik vind het gaaf!
    Vele van jullie niet,
    maar ik wel <3

-

Pliena schreef:
    (...)
    Dat heeft niets met echte fans of fake fans te maken, vind ik. Maar goed.

Ik vind dat het wel daarmee te maken heeft ^^.

IC2P schreef:
    (...)
    Me too, ik vind ze leuk zo^^
    ik moet zeggen , ik miste de leeuwenmanen in het begin , en bill en tom zien er nu een stuk ouder uit , mr zo die foto's van die kalender en al zijn ech Top <3

Read this upside down: 370HSSV 0773H

JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Hahah ja indd. Ik vond zijn haar van het begin ook al geweldig,terwijl meer als de helft het gewoon stront lelijk vonden. En nu vinden ze het ineens allemaal geil er klopt hier echt niets.

Whahah, dan ben ik niet de enige die dat ziet! Vele vinden het ineens weer helemaal geweldig terwijl ze in het begin zoiets hadden van "Gadver..." O.o

-

JoJudicious schreef:
    (...)
    Dat zat ik me dus ook al te bedenken, want ik vind het een beetje erg raar dat ineens heel veel mensen zeggen dat ze nu geil zijn. Toen de eerste foto's van Bill met dreadlocks uitkwamen vond niemand het wat, uitgezonderd van een paar mensen waaronder ik. Anyways, ik vind de verandering erg geslaagd! ^^

Ik vind het nog steeds niks, die dreads, maar kan het al meer accepteren als eerst. Ik ben ook de hele tijd fan gebleven alleen kreeg ik ook andere dingen waaaran van ben. No problems. Dat iedereen nu opeens terug gaat komen is bullshit.

Go Tokio Hotel!

[ bericht aangepast op 19 aug 2009 - 14:58 ]

We'll still love each other, forever and always. <3

JOYCEVIPx schreef:
    (...)

Het is maar hoe je 'fake' bekijkt. Als diegene Tokio Hotel echt heeft afgebroken om hun veranderingen en nu eens bijdraaien, okè. Dàn heb je gelijk. Maar, als ze gewoon even niet meer zo aandachtig waren voor hen, omdat ze even een tijd weg waren en nu terug komen, vind ik het niet fake.

Tanya is de beste.

JOYCEVIPx schreef:
    (...)

JOYCEVIPx schreef:
    Hahah ja indd. Ik vond zijn haar van het begin ook al geweldig,terwijl meer als de helft het gewoon stront lelijk vonden. En nu vinden ze het ineens allemaal geil er klopt hier echt niets.

'Ghehe, wij hebben echt altijd al dezelfde mening gedeeld. :Y) Ik vind het inderdaad niet kloppen, nee. >-<

I don't need to explain myself, I know I'm right.

Pliena schreef:
    (...)
    Het is maar hoe je 'fake' bekijkt. Als diegene Tokio Hotel echt heeft afgebroken om hun veranderingen en nu eens bijdraaien, okè. Dàn heb je gelijk. Maar, als ze gewoon even niet meer zo aandachtig waren voor hen, omdat ze even een tijd weg waren en nu terug komen, vind ik het niet fake.
    ik vind het al fake als ze eerst zeggen : ik ben geen fan meer
    en nu weer afkomen van oh ze zijn kei mooi ^^
    mr goed da's mijn mening ^^

Seel schreef:
    (...)ik vind het al fake als ze eerst zeggen : ik ben geen fan meer

Weet je? Je kan geen fan meer zijn maar hun stijl nu wél mooi vinden hoor :]
    Bij mij is dat nu niet het geval, maar het kan zo zijn hoor.

Pliena schreef:

Sowieso was elke fan meer op de achtergrond aanwezig in de tijd dat er bijna tot niks te horen was over Tokio Hotel. En nu komen ze in een keer keihard terug en worden meningen en uitingen veelzijdig gedeeld. Dat noem ik dan níet fake. Maar wat jij als eerste zei, dat wel. ;D

I don't need to explain myself, I know I'm right.

Seel schreef:
    (...)ik vind het al fake als ze eerst zeggen : ik ben geen fan meer

Ja, als ze het nadrukkelijk zeggen, vind ik het eerder behoorlijk zielig dan fake. Het kan niet dat je het eerst super muziek vond en ineens 'ik ben geen fan meer, oh nu weer wel.'

[ bericht aangepast op 19 aug 2009 - 15:01 ]

Tanya is de beste.

Pliena schreef:
    (...)

De mensen die ik ken,dus waarover ik dan ook sprak. waren echt van; "Op wat trekt bill zijn haar nu weer? Ze kunnen echt de boom in nu. Waarschijnlijk trekt de muziek op niets meer want ze zijn veranderd van uiterlijk." en nu komen die mensen allemaal terug. Daarom dat ik het fake fans vind ^^ Maar dat zijn dan alleen de mensen die dat ik ken.

JoJudicious schreef:
    (...)
    'Ghehe, wij hebben echt altijd al dezelfde mening gedeeld. :Y) Ik vind het inderdaad niet kloppen, nee. >-<

Of toch bijna altijd :'D. Toen hebben we ook samen naar de tmf awards 2008 [via webcam] gekeken,en vonden we toen ook dezelfde groepen sucken x'D. [als het toch met u was ö].

JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    De mensen die ik ken,dus waarover ik dan ook sprak. waren echt van; "Op wat trekt bill zijn haar nu weer? Ze kunnen echt de boom in nu. Waarschijnlijk trekt de muziek op niets meer want ze zijn veranderd van uiterlijk." en nu komen die mensen allemaal terug. Daarom dat ik het fake fans vind ^^ Maar dat zijn dan alleen de mensen die dat ik ken.

Ja, dan heb je wel gelijk. :Y)

Tanya is de beste.

Pliena schreef:
    (...)
    Ja, als ze het nadrukkelijk zeggen, vind ik het eerder behoorlijk zielig dan fake. Het kan niet dat je het eerst super muziek vond en ineens 'ik ben geen fan meer, oh nu weer wel.'
    mee eens :Y)