• "Attention Tokio Hotel fandom - all fansites and individuals posting links to leaked songs are being immediately reported to TH management and their lawyers.

    Please respect the band and protect yourselves - remove any links to illegal downloads immediately."

    Met dank aan Genius & Prodigy:
    Opgelet Tokio Hotel fans - alle fanclubs en individueel geposte links naar de gelekte liedjes worden onmiddellijk gerapporteerd aan het management en hun advocaten.

    Respecteer alstublieft de band en bescherm jezelf - verwijder onmiddellijk alle links naar de illegale downloads.


    Dit is een bericht van het Tokio Hotel team en dit betekend dus dat er geen gelekte liedjes op Quizlet gepost mogen worden en ook niet op andere sites.

    Alsjeblieft, respecteer het. :]

    x

    [ bericht aangepast op 18 aug 2009 - 22:32 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 aug 2009 - 0:35 ]


    Let the Night embrace you

    pain of love ook volledig


    What would Emma do?

    Damn, volgens mij baal je dan wel even! Mocht ik ever beroemd worden, ga ik dat proberen te voorkomen. (puh)

    ik heb iets naar de beheerders van de site van TH gestuurd, maar ik weet niet of ze dat wel gaan lezen


    What would Emma do?

    hilfxmir schreef:
    ik heb iets naar de beheerders van de site van TH gestuurd, maar ik weet niet of ze dat wel gaan lezen

    Die kans is klein.
    Al kan het nooit niet kwaad


    I need you like a heart needs a beat

    als een aantal dat sturen, miss wel


    What would Emma do?

    Ze weten wel dat die liedjes er staan, wees gerust.

    Prodigy schreef:
    Ze weten wel dat die liedjes er staan, wees gerust.


    ik kan niet volgen


    What would Emma do?

    hilfxmir schreef:
    (...)

    ik kan niet volgen


    ze weten dat die liedjes zijn uitgelekt bedoeld ze :)

    ja, maar dit topic is al van drie dagen geleden, deze heeft die er vandaag pas op gezet


    What would Emma do?

    Ghehe ben te lui om die liedjes op te gaan zoeken :')


    I don't need words to feel those lips.

    ik heb in één van mijn stories een link staan naar plaatsen waar fans liedjes kunnen downloadden van Tokio Hotel ( die nieuwe)
    moet ik die dan verwijderen?
    maar bijna elke fan heeft wel een link met die liedjes hoe kunnen die advocaten enzo dan weten wie er allemaal een link heeft?


    One Day you'll remember me...

    Ondertussen werkt dit toch allemaal niet meer. Op het moment dat nog maar 'n paar mensen op de wereld deze nummers hadden, zou deze regel nuttig zijn geweest. Op de een of andere manier is toch alles gelekt, en hoezeer ik daar ook van baal; eigenlijk geef ik er geen fuck meer om. Advocaten kunnen hun werk ook niet meer doen -en geloof me, die hebben bij de éérste lek genoeg werk gehad-. Het is toch allemaal te laat, de 4 illegaal gelekte nummers staan al ontelbaar vaak volledig op youtube. Gelukkig wel in de meest bagger kwaliteit ever, zoals ik van mensen hoorde. Ik heb niets via youtube geluisterd, ik wil er stiekem niet aan denken dat alles op de een of andere manier tóch is gelekt, ookal had onderandere ik beloofd niets door te sturen.

    Nou; dus met andere woorden; door die zooi ergens te plaatsen of te sturen, krijg je toch geen gezever mee.

    Niet zoals wij dat hebben gehad.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2009 - 16:06 ]


    Echte Mädchen heulen nicht. [TC]

    blijkbaar kunnen ze het niet waarderen als er iets uitlekt...

    Ik heb ze niet gedownload maar wel al gehoord. Ik heb ze al een paar dagen van mijn myspace en hyves verwijdert.


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    secretangel schreef:
    ik heb in één van mijn stories een link staan naar plaatsen waar fans liedjes kunnen downloadden van Tokio Hotel ( die nieuwe)
    moet ik die dan verwijderen?
    maar bijna elke fan heeft wel een link met die liedjes hoe kunnen die advocaten enzo dan weten wie er allemaal een link heeft?

    Haal ze er maar af. :]
    En nee, dat kunnen ze niet weten, daarvoor zijn er teveel links verspreid.

    Doe het gewoon voor de jungs. :]
    Als het album uit is mag je zoveel links als je wilt plaatsen. ^^


    Let the Night embrace you