• "Attention Tokio Hotel fandom - all fansites and individuals posting links to leaked songs are being immediately reported to TH management and their lawyers.

    Please respect the band and protect yourselves - remove any links to illegal downloads immediately."

    Met dank aan Genius & Prodigy:
    Opgelet Tokio Hotel fans - alle fanclubs en individueel geposte links naar de gelekte liedjes worden onmiddellijk gerapporteerd aan het management en hun advocaten.

    Respecteer alstublieft de band en bescherm jezelf - verwijder onmiddellijk alle links naar de illegale downloads.


    Dit is een bericht van het Tokio Hotel team en dit betekend dus dat er geen gelekte liedjes op Quizlet gepost mogen worden en ook niet op andere sites.

    Alsjeblieft, respecteer het. :]

    x

    [ bericht aangepast op 18 aug 2009 - 22:32 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 aug 2009 - 0:35 ]


    Let the Night embrace you

    Ik vind het wel goed van ze dat ze zo'n bericht doorgeven. De surprise van hun nieuwigheid is er nu ook wel al deels af.


    Tanya is de beste.

    IC2P schreef:
    (...)
    Maar die heb ik nog nooit gehoord! Linkje? (a)

    Link naar Alien in mir.


    I need you like a heart needs a beat

    TheFame schreef:
    (...)
    Link naar Alien in mir.

    Spijtig dat het maar een klein deeltje is, ik ben benieuwd naar heel dat liedje. Volgens mij is het prachtig.


    Tanya is de beste.

    hey, op youtube staat ook zo'n liedje van Love and Death, ik heb die tekst daar boven bij gezet Goed? of had ik dat beter niet kunnen doen?..


    xx

    Wat flauw. ;x


    We can only learn to love by loving.

    sorry , mr deze regel vind ik tamelijk stom ...
    we krijgen het zowiezo ooit te horen en als het niet op Q is dan horen we het wel ergens anders ...
    en wat moeten we dan doen ? niet luisteren , sorry maar daarvoor heb ik het geduld niet , ik heb lang genoeg gewacht :X


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Mensen ik ben het met hun eens eigenlijk ook heb/had ik het liedje, want weetje eidereen als die beroemt is zou het jammer vinden als 1 van je liedjes uit gelekt wordt.. ;)

    Gewoon wachten op het album


    Some angels have no wings.

    Hmm. Ik snap wel dat het het 'schenden' van de auteursrechten is. Natuurlijk.
    Maar ik denk dat ze dan ook hadden moeten voorkomen dat de liedjes uitlekten? Ik bedoel, Love and Death moet er ook af maar daar zijn er ook nog zat van op YouTube. En dan denk ik bij mezelf.. Als het zo erg is, waarom staan er dan nog zoveel van op?
    Ik ga ook echt niet flauw doen door het niet te verwijderen of zo en toen ik dinsdagavond dit topic zag toen ik bij een vriendin ging slapen, heb ik 'm verwijderd, ik had 'm namelijk als gadget op hyves.

    Dusja.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2009 - 10:22 ]


    -

    TheFame schreef:
    (...)
    Link naar Alien in mir.


    Die heette toch Herzen Im Sturm ofzoiets?

    [ bericht aangepast op 20 aug 2009 - 9:36 ]


    -

    JOYCEVIPx schreef:
    Hahahahah,zo meteen komen ze nog achter het bestaan van Quizlet doordat de links hier ook opstaan x).

    haha x'D
    zou wat zijn... :Y)

    aaah ik vind het echt zielig Ö Ze zullen wel balen xp


    T O K I O H O T E L < 3

    Seel schreef:
    sorry , mr deze regel vind ik tamelijk stom ...
    we krijgen het zowiezo ooit te horen en als het niet op Q is dan horen we het wel ergens anders ...
    en wat moeten we dan doen ? niet luisteren , sorry maar daarvoor heb ik het geduld niet , ik heb lang genoeg gewacht :X

    Ik vind de regel verre van stom, aangezien wij dan een helpende hand kunnen zijn. Er moet ooit iemand de eerste zijn, waardoor vele zullen volgen. Als wij er niet mee beginnen om geen links meer naar de desbetreffende liedjes te plaatsen, zullen er ook minder mensen weet van hebben. 't Klinkt allemaal lullig, maar zo voorkom je nog grotere uitlekking. Dus ik ben het er meer dan eens mee dat er geen links meer mogen worden geplaatst. ='3


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Seel schreef:
    sorry , mr deze regel vind ik tamelijk stom ...
    we krijgen het zowiezo ooit te horen en als het niet op Q is dan horen we het wel ergens anders ...
    en wat moeten we dan doen ? niet luisteren , sorry maar daarvoor heb ik het geduld niet , ik heb lang genoeg gewacht :X

    Tuurlijk krijg je het zowiezo te horen; op de moment dat TH met heel veel blijdschap en trots hun nieuwe album zal voorstellen. Hun blijdschap en het doel om de fans te verrassen is nu al een deel verpest omdat deze liedjes werden gelekt en verspreidt. En als je al twee jaar geduld hebt gehad, is het dan zo moeilijk om nog 2 maandjes te wachten op hun cd? Het zal nog zo leuk zijn om een cd in je handen te hebben en te luisteren naar liedjes en je compleet te laten verrassen (:
    [dit is trouwens niet aanvallend bedoeld]

    [ bericht aangepast op 21 aug 2009 - 15:20 ]

    The dark Side of The sun en Human Connect To Human staat er helemaal op :S denk ik

    [ bericht aangepast op 21 aug 2009 - 19:34 ]

    LoveAndDeath schreef:
    The dark Side of The sun en Human Connetct To Human staat er helemaal op :S denk ik

    Ik heb even gekeken en het klopt. Alleen wel in bagger kwaliteit. Helaas dat het zo ver is uitgelekt.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.