• Jaaa. Hebben jullie het weleens dat je iedereens verhalen aanhoort omdat iedereen naar jou toe komt? Nou, ik heb dat dus áltijd. En dan probeer ik mijn verhaal te vertellen, antwoorden ze kortaf en beginnen ze vervolgens over hun probleem! Wat helemaal niet zó boeiend is overigens. Okay. Wie heeft dat dus ook. Dat ie overal naar luistert, maar dat bijna niemand terugluistert? -.-


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik luister altijd naar iedereen,maar gelukog luister mijn betse vriendin wel naar mij,hoewel anderen het niet altijd doen


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Dat heb ik ook!
    Mijn vrienden hebben zat veel problemen, help ik hen!
    Heb ik eens een probleem, wat denk je?
    Ze willen het niet horen.. >.<


    Let the Night embrace you

    Ik, daar erger ik me kapot aan =='


    Only losers can act the way you do

    Heb ik niet :x Als ik problemen heb dan luisteren die anderen altijd goed.
    En trouwens homie: ik zal wel naar je luisteren hoor _O_


    -

    Vleermuisjeh schreef:
    Hmm ik zeg nooit mijn problemen.


    Ik heb het liever ook niet over mijn problemen. Maar ik heb weleens ruzie gehad met mijn vrienden omdat ik niet over mijn problemen praatte:$ Ik wilde er juist liever niet over praten. Moet ik het dan toch doen om hen niet te kwetsen? Weet iemand dat?:$

    had ik vroeger ook altijd met vriendinnen, zeggen dat ze er altijd zijn en je begrijpen, maar als er dan een keer echt iets is luisteren ze half of zeggen ze dat ze het begrijpen terwijl ze niet eens weten waar het over gaat ^^ sindsdien vertelde ik mensen niet erg veel meer ^^ maar nu heb ik al 9 maanden rick, en met hem kan ik wel altijd over alles praten en weet ik dat hij me ook echt begrijpt, en anders doet hij daar moeite voor. : )


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Inderdaad.
    Wil ik wat zeggen, zegt Kelvin (beste vriend, hij is weleens irritant, maarja) altijd weer wat over z'n eigen vakantie. Zondag ook, we waren aan het hangen buiten, kwamen ze me ophalen, ik wou vertellen over een sprinkhaan op me oma's voorhoofd en een kakkerlak die op de tafel vloog, praat hij er weer doorheen.
    Maar bij problemen doet hij precíes hetzelfde.

    Hij wacht nieteens tot ik uitgepraat ben. ><

    Ik laat me dat echt niet gebeuren. Dan fiets ik weg, en moet ik terugkomen. Dan kan-ie wel normaal doen.
    Kneuzen.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2009 - 10:05 ]


    -

    Veel mensen vertellen dingen tegen mij, maar ik heb wel een paar vriendinnen waar ik alles kan tegen zeggen (:


    Never run out of reasons to smile...

    Vooral vroeger, nu luisteren mijn vriendinnen ook naar mij. (:
    De rest luistert nooit. --


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Genius schreef:
    Heb ik niet :x Als ik problemen heb dan luisteren die anderen altijd goed.
    En trouwens homie: ik zal wel naar je luisteren hoor _O_

    jij bent lief (K)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik weet niet, als ik een probleem heb praat ik daar niet echt over. :'D

    Ik heb dat dus àltijd, en ik word er soms krankzinnig van, als je dan zelf een probleem hebt is het opeens niet meer belangrijk =='
    maarja :)

    Eigenlijk houd ik problemen meer voor mezelf. Maar er zijn wel vriendinnen waarvan ik denk dat ze niet luisteren, maar doen alsof.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    jaa dat heb ik vaak ook -_-' best wel irri


    My weakness is that I care too much